Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen som har besøgt eller har haft Ann på besøg fornylig?

Ser ud til at hun har fået langt hår? Og er der nogen der ved om hun er glatbarberet?

På forhånd tak og god weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gladforpir
Jensen skrev, den 27.10.2023 at 13:25:

Er der nogen som har besøgt eller har haft Ann på besøg fornylig?

Ser ud til at hun har fået langt hår? Og er der nogen der ved om hun er glatbarberet?

På forhånd tak og god weekend.

Nope, men jeg tror ikke, at den bagdel tilhører Ann. Og jeg har besteget og betragtet den en del gange :-)

Hun plejer at være glat - i begge huller....

GFP

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gladforpir skrev, for 5 minutter siden:

Nope, men jeg tror ikke, at den bagdel tilhører Ann. Og jeg har besteget og betragtet den en del gange :-)

Hun plejer at være glat - i begge huller....

GFP

Enig, tror heller ikke billederne er af Ann :-( om det er Ann på billederne vil jeg spørge ind til hvis jeg henvender mig til hende.

Er det ikke Ann (på billederne) vil jeg nok spørge om kvinden på billederne kan besøges.

Tak for svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
manglerish skrev, for 9 timer siden:

Svare hun tilbage når i SMS til hende? Har ikke hørt fra hende når jeg har skrevet.

Prøv igen, hendes annonce på annoncelight er lige blevet aktiv igen og fortæl gerne om dine oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jensen skrev, for 11 timer siden:

hendes annonce på annoncelight er lige blevet aktiv igen

Har du et link, @Jensen? Jeg søgte på "ann" og fik naturligvis tusindvis a resultater og efter 10 minutters bladren igennem fandt jeg ingenting.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 8 timer siden:

Har du et link, @Jensen? Jeg søgte på "ann" og fik naturligvis tusindvis a resultater og efter 10 minutters bladren igennem fandt jeg ingenting.

Annoncen er (desværre) ikke "aktiv" mere :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Linket i første indlæg af tråden virker.

That said, jeg tror godt billedet med sort kjole kunne være hende, men enig i at resten ser lidt for godt ud til at være sandt. Jeg er så også en af dem der har haft mindre gode oplevelser (men sådan set også andre gode), så interesseret i at høre hvis nogen bider i det runde æble.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...