Guest skjold1000 Skrevet 18. April, 2023 Er der nogle der ved hvordan man sletter sin profil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1798 Skrevet 18. April, 2023 (edited) skjold1000 skrev, for 19 minutter siden: Er der nogle der ved hvordan man sletter sin profil? Redigeret 18. April, 2023 af Gløden Forkert info! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golle 12 Skrevet 18. April, 2023 skjold1000 skrev, for 13 minutter siden: Er der nogle der ved hvordan man sletter sin profil? Du går op i højre hjørne og trykker på din profil. Så trykker du på Konto indstillinger Så trykker du på Delete my account i venstre side og følger den anvisning der er efterfølgende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 18. April, 2023 Golle skrev, for 8 timer siden: Du går op i højre hjørne og trykker på din profil. Så trykker du på Konto indstillinger Så trykker du på Delete my account i venstre side og følger den anvisning der er efterfølgende Og det virker så ikke… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1798 Skrevet 19. April, 2023 (edited) … And Justice for All skrev, for 10 timer siden: Og det virker så ikke… Jeg er ikke sikker, men jeg synes at have læst at det kan gå lidt tid før profilen bliver slettet. Jeg har indtryk af at hvis man trykker på Delete my account, så er det vist bare en "anmodning" til Admin om at blive slettet herinde Redigeret 19. April, 2023 af Gløden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golle 12 Skrevet 21. April, 2023 Gløden skrev, den 19.4.2023 at 07:33: Jeg er ikke sikker, men jeg synes at have læst at det kan gå lidt tid før profilen bliver slettet. Jeg har indtryk af at hvis man trykker på Delete my account, så er det vist bare en "anmodning" til Admin om at blive slettet herinde Det kan godt tænkes det er som du skriver. Jeg slettede min konto, og tjekkede først nogle dage senere om den var slettet. Og det var den. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusianerPåAfveje 33 Skrevet 27. April, 2023 Gløden skrev, den 19.4.2023 at 07:33: Jeg er ikke sikker, men jeg synes at have læst at det kan gå lidt tid før profilen bliver slettet. Jeg har indtryk af at hvis man trykker på Delete my account, så er det vist bare en "anmodning" til Admin om at blive slettet herinde -det er rigtigt...der er en form for "fortrydelsesperiode"...havde en gammel profil -der gik noget tid før den blev slettet...en fin fremgangsmåde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg