Sheiken 4 Skrevet 18. April, 2023 Nogen der kan bidrage med noget her, pft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 18. April, 2023 (edited) Ja den slår da vist alle efterlysninger Kan desværre ikke indsætte en “skraldgriner” Redigeret 18. April, 2023 af Otte 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tbech 16 Skrevet 18. April, 2023 https://annoncelight.dk/showad/362604 det må være hende her. forstår bare ikke at du også skriver Langå, når der står hun er i Kjellerup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 18. April, 2023 Har besøgt hende til en quickie , synes det var ok til prisen. Godt blow, ville dog ønske hun tilbød lidt mere så ville jeg gerne på genbesøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 18. April, 2023 Synes ikke om, at hun forventer jeg er en velduftende kvinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vegasus 17 Skrevet 18. April, 2023 Jeg har besøgt hende til blow i Langå, men burde have sparet pengene. Lejligheden var rodet og beskidt og hendes store hund skulle lige snuse til mig. Jeg har før oplevet den slags hjem og tænkt at “varen” nok har samme standard. Jeg fik ret… Pigen er ikke nogen skønhedsåbenbaring og blowjobbet var meget mekanisk. Fyrede sjoveren af og var uden efter 5 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg