Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej.

En kort men ærlig anmeldelse af Rouwdy Couple.

jeg havde set deres annonce på annoncelight , og syntes det så spændende ud, jeg har ikke den store erfaring med par :-)

Sexen vil jeg ikke skrive så meget om, det var dejligt frækt og tror de virkelig nyder frække ting, sådan lød det da :-)

Jeg var jo som sagt spændt da det var et par, de er virkeligt nemme at snakke med , alt var afslappet .. indtil vi kom igang med lidt frækt :-)

Dem kunne jeg sagtens finde på at besøge igen.

https://annoncelight.dk/showad/363919

Skrevet

Brian-o skrev, for 33 minutter siden:

Sexen vil jeg ikke skrive så meget om, det var dejligt frækt og tror de virkelig nyder frække ting, sådan lød det da :-)

Det er vel ellers det folk helst vil vide noget om. 

Skrevet
  • Author
AlfaN skrev, for 19 minutter siden:

Det er vel ellers det folk helst vil vide noget om. 

Det var dejligt, vildt frækt og liderligt :-)

Du skulle da næsten selv besøge dem og få hele oplevelsen med :-)

Skrevet
  • Author
Hulbror skrev, for 2 timer siden:

Den sidste anmeldelse var også snak som heller ikke ville ind på det som de fleste i dette forum interesserer sig for - lad os nøjes med at kalde det pudsigt...

https://www.eroguide.dk/forum/topic/166758-rouwdycouple/?tab=comments#comment-1491410

Hvad mener du med pudsigt ? 

Hvad skete der med at være lidt til fantasien og selv prøve det af ? Alt skal vel ikke beskrives i detaljer … der er jo intet tvang vel ? Jeg hyggede mig og havde det godt i deres selskab, vildt frækt og god sex.

Jeg skriver ikke så tit herinde, men hvor bliver her tit skrevet negative ting , prøv selv eller lad være, jeg er ligeglad :-) 

Skrevet
Brian-o skrev, for 8 minutter siden:

Hvad mener du med pudsigt ? 

Hvad skete der med at være lidt til fantasien og selv prøve det af ? Alt skal vel ikke beskrives i detaljer … der er jo intet tvang vel ? Jeg hyggede mig og havde det godt i deres selskab, vildt frækt og god sex.

Jeg skriver ikke så tit herinde, men hvor bliver her tit skrevet negative ting , prøv selv eller lad være, jeg er ligeglad :-) 

Jeg mener det er pudsigt i begge laver anmeldelser som ikke dækker sexen, som man jo normalt dækker i dette forum.

Det er også pudsigt at både du og ham som skrev sidste review af dette par heller ikke skriver så tit herinde, han har faktisk ikke været logget på forum siden 6 dage efter han skrev sit review.

Du kan evt. slå "pudsigt" op og læse om betydningen af ordet hvis du har behov for yderligere hjælp, jeg tror i hvert fald ikke jeg kan skrive det meget tydeligere.

Skrevet

@Hulbror hvis du mener eller mistænker noget er eller kan være fake, så anmeld det til moderator - der er en knap til det.

Hvis du bare ikke bryder dig om reviewet, så lad være med at like det.

Skrevet
  • Author
Hulbror skrev, for 19 timer siden:

Jeg mener det er pudsigt i begge laver anmeldelser som ikke dækker sexen, som man jo normalt dækker i dette forum.

Det er også pudsigt at både du og ham som skrev sidste review af dette par heller ikke skriver så tit herinde, han har faktisk ikke været logget på forum siden 6 dage efter han skrev sit review.

Du kan evt. slå "pudsigt" op og læse om betydningen af ordet hvis du har behov for yderligere hjælp, jeg tror i hvert fald ikke jeg kan skrive det meget tydeligere.

Der er vel ikke regler for hvad man skal afdække eller beskrive ? For mig er det hele oplevelsen og ikke kun sex delen.

Alt det andet du tror, må stå for din egen regning !

Tror måske du skal se lidt lysere på livet og ikke tro alle lyver, det hjælper ikke at være så negativ som du er.

Hvis du mener der er fusk med i det så anmeld det da ?

Skrevet
  • Author
AB455 skrev, for 19 timer siden:

@Hulbror hvis du mener eller mistænker noget er eller kan være fake, så anmeld det til moderator - der er en knap til det.

Hvis du bare ikke bryder dig om reviewet, så lad være med at like det.

Tak, jeg kunne ikke være mere enig :-)

Skrevet
Brian-o skrev, 1 time siden:

Der er vel ikke regler for hvad man skal afdække eller beskrive ? For mig er det hele oplevelsen og ikke kun sex delen.

Alt det andet du tror, må stå for din egen regning !

Tror måske du skal se lidt lysere på livet og ikke tro alle lyver, det hjælper ikke at være så negativ som du er.

Hvis du mener der er fusk med i det så anmeld det da ?

Jeg lover at anmelde hele oplevelsen, inklusiv sex delen, hvis jeg en dag besøger dem.

Fortsat god aften. 

Skrevet
  • Author
Hulbror skrev, for 22 timer siden:

Jeg lover at anmelde hele oplevelsen, inklusiv sex delen, hvis jeg en dag besøger dem.

Fortsat god aften. 

Det gør du jo bare som du har lyst til ..

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har besøgt parret, og det var fantastisk!

Super god snak inden, lækker overgang til den frække del af dagsorden! Så fantastisk fransk, virkelig smukke og liderlige mennesker!

Søde, nemme at tale med, rolig og god atmosfære. Elskede alt ved vores sceance!

100% anbefalingsværdigt, og jeg “kommer” gerne sammen med dem igen!!

Redigeret af humblegentleman

Skrevet
  • Author

Jeg er helt enig :-) vildt nemme at snakke med og sexen er bare fræk :-)

Skrevet

Har tidligere beskrevet mit møde med parret (sexen) i et svar til en efterlysning af        "Søger ungt par m+k af Default User, 4. Maj" 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.