Hop til indhold
Møffe

Grøn Thai massage udviklede sig til sex

Recommended Posts

På min netop afsluttede ferie til Thailand gik jeg en morgenstund forbi en massageshop (som jeg har gået forbi 100vis af gange uden, at prøve deres massage) Denne morgen var jeg gået forbi, da en dame sagde "hey you try os" jeg stoppe op og kikkede tilbage -well hun så da sød ud. Fik aftalt 2 timers thai massage -og gik med op på 1.sal -hvor de sædvanlige madrasser lå på gulvet -jeg var dog den eneste -så hun gjorde klar ca. i midten jeg fik skiftet til den vanlige "nattøj"agtige kluns og lagde mig på ryggen. Hun startede op -det gik ikke lang tid så kom en af hendes kollegaer ind og begyndte, at tale om aircon mm. -da hun var gået igen fortalte hun det var hendes boss. Hun komme endnu en gang og satte sig for enden af der, hvor jeg lå -jeg kikkede spørgende på hende -hvilket hun ignorede -efter 5 minutter blev det alligevel for anstrengende -så hun undskyldte og gik igen -min masør var nået til andet ben og "ved en tilfælde" strejfede hun min lille "hamnøj" uden at lade sig mærke med det -forsatte trykkede ret kraftigt op ad låret -og min pik var vågnede op til dåd (uden det var særlig tydeligt pga. de store løse bukser) hun trykkede der hvor de plejer for at lukke for blodomløbet til benet -men min pik lå lige præsis der, så hun trykkede ned på den også -jeg lod som ingenting og det forsøgte hun også -trykkede ca. 1 minut og slap -min pik var så kampklar -og det synes hun var vældig sjov -hun pegede og sagde massage -nono thaimassage sagde jeg og smilte til hende -hun lukkede mine bukser op og spillede min pik -satte sig så jeg lige kunne nå, hendes inderlår bagfra -jeg var målrettet og det havde sin virkning... -hun kikke på mig og sagde "what do you want?" jeg pegede på hendes skræv -hun grinede og rejste sig og trak gadinerne helt for og satte klemmer i -så man ikke kunne se i mellem. Hun tog mine bukser af og satte sig på mine lår og legede med min pik -trak så sine bukser/trusser ned og lagde sig op og kørte frem og tilbage over min pik -hun var meget våd -og vupti så var jeg inde, og hun kyssede mig og red min pik -det varede ikke længe før end hun kom -blev helt stille og rørte sig ikke. sprang af og gjorde mig færdig med hånd og mund -tørte min sæd af i et håndklæde og gav mig bukser på -bad mig vende mig på maven og forsatte massagen -jeg var ellers sikke på det var gået 2 timer -men det var kun gået 1 -så vi nåede det hele. Hun fortalte mig at hun var færdig med thaimænd -og var kommet hertil for at finde en farang -men det var ikke nemt. Hun blev pænt træt af mig, da jeg sagde det var min sidste dag, og at jeg i øvrigt var gift. Bossen satte og gav mig de sygeste øjne, da jeg gik ud af shoppen jeg smilte bare og sagde mange tak...

Igen en tilfældighed, at jeg lige ville prøve denne butik, og nogen vil måske sige det ikke var noget særligt. Men for mig behøver det ikke være det helt vilde hver gang -vi hyggede og havde det sjovt -og det koster ingenting i forhold til, hvad du får -og sammenlignet med i dk. -der er ingen stress, og du får god service og smil altid;-) Jeg synes det er meget tankevækkende, hvor hurtig det går før thaierne ændre sig, når de kommer til danmark (nogen mere end andre) -det er ligesom de tillægger sig "den danske stil" -med at pumpe en for alt, for mindst muligt ydelse/arbejde -og jo før en kunde er ude jo bedre...

"Link" Pattaya Central 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da helt op, det lyder som en rigtig god oplevelse! Det har jeg godt prøve også, dog fik jeg "kun" et hj da jeg var nede på Filippinerne. Det var også det eneste det lykkedes mig at få ud af de mange massagebikser jeg besøgte. Det er vildt billigt at få massage dernede, så det er mest det jeg går efter, men hvis der er chance for mere siger jeg da ikke nej :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...