Hop til indhold
Guest Annenym

Advarsel om sygdomme

Recommended Posts

Guest Annenym

Jeg har besøgt en GP og skrevet en positiv anmeldelse bagefter. Det var en helt forrygende oplevelse, så den ville jeg gerne dele med jer andre. En uge efter begyndte jeg at få svie og rødmen på glans og forhud og så skrev jeg en lille ekstra bemærkning i tråden om min første oplevelse. Jeg tænkte, at det da var en relevant detalje, som jeg selv ville sætte pris på at få at vide. Bemærkningen er imidlertid slettet af EG og jeg har fået at vide, at det må man ikke. Hvis vi ikke må advare hinanden om kønssygdomme, synes jeg ikke, at EG er 100% relevant for mig. Hvad tænker I?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Annenym skrev, for 17 minutter siden:

Jeg har besøgt en GP og skrevet en positiv anmeldelse bagefter. Det var en helt forrygende oplevelse, så den ville jeg gerne dele med jer andre. En uge efter begyndte jeg at få svie og rødmen på glans og forhud og så skrev jeg en lille ekstra bemærkning i tråden om min første oplevelse. Jeg tænkte, at det da var en relevant detalje, som jeg selv ville sætte pris på at få at vide. Bemærkningen er imidlertid slettet af EG og jeg har fået at vide, at det må man ikke. Hvis vi ikke må advare hinanden om kønssygdomme, synes jeg ikke, at EG er 100% relevant for mig. Hvad tænker I?

Der er mange aspekter  i det... kan også bruges med at lukke en piges profil... salg ned til zero... hvis nogen har onde hensigter. ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det står i retningslinjerne.

1.8 Beskyldninger om sygdomme, er på ingen måde tilladt på Eroguide.dk.

https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/

Og med god grund, da ingen reelt ved hvem man er blevet smittet af. Sandsynligvis kan du have en stærk formodning hvis det er den eneste du har besøgt i laaaaaaaang tid, men vide det kan du ikke.

Så vidt jeg husker, så havde du heller ikke været til lægen og få bekræftet at det var en kønssygdom da du skrev dit indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Annenym skrev, for 25 minutter siden:

Et eller andet sted syntes jeg det er en MEGET privat sag, som jeg ikke syntes skal offentliggøres.
Jeg håber du har kontaktet hende, og gjort hende opmærksom på det. Det er jo ikke sikkert hun har mærket noget på det tidspunkt du opdager det.

Og har du bollet uden kondom, så ved du der er en risiko forbundet med det........Så nej jeg ville ikke offentliggøre det.

DET ER JO IKKE SIKKERT, AT DET ER HENDE DER HAR SMITTET DIG.......Offentlige toiletter m.m 

Redigeret af Golle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next

Sygdomme (både opdigtede og faktuelle) er at betegne som personfølsomme oplysninger, og kræver et specifikt samtykke at videregive.

At du selv er syg, står dig frit for at poste på facebook, ridse i lakken på din bil, jeg er uklar på om eg tillader at du poster personfølsomme oplysninger om dig selv.

Har du ikke dette samtykke eller at eg har en regel der siger at dette ikke må postes om kønssygdomme. Så må du holde hemmeligheden for dig selv, del  evt oplysningen med din læge eller præsten. 

Redigeret af next

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Jeg tænker for det første man må følge reglerne og det står sig frit for, at stoppe med at bruge EG. 
@AB455 har helt ret du / I kan aldrig være helt sikre på hvor smitten er sket. 

Nu ved jeg ikke I hvilken grad du selv har beskyttet dig. Men f.eks. sex uden kondom vil altid være eget valg og på eget ansvar. Ligeledes eget ansvar i så fald at blive testet og behandlet. 
Du kan vælge at informere pigen, da du måske har opdaget det før hende. Nogen er symptomfri. Og lader sig teste med et fast interval. 
Der må og skal være en tillid til pigerne med eller uden informationen selv bliver testet jævnligt og hvis relevant bliver behandlet. 
Ingen gør det med vilje, risikoen er der altid, og det er en sag mellem de involverede personer.

Hvis vi har det er der jo altid nogen som har haft det da de besøgte os. Tænk hvis vi begyndte at kaste om os med beskyldninger om hvem som har smittet os. (Evt baseret på jeg har kun haft sex uden kondom med, inkubationstid og bla bla). Det er skruen uden ende. 
Beskyt dig så godt du kan. Og tag konsekvensen hvis det går galt. Længere er den vidst ikke. 

Ved der har været en tråd herinde med generel debat om hvad vi piger kan gøre. Skal vi melde ud direkte om individuelt til alle jeg har lige haft. Du bør blive testet. Og der var virkeligt delte meninger om den uopfordrede kontakt det ville kræve fra pigens side. Det var nogen bestemt ikke interreseret i. Så tænker ikke mange piger tager kontakt med den oplysning. De lukker butikken indtil lægen frikender dem for sygdom og åbner så igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest … And Justice for All

Det er ganske enkelt ulovligt i forhold til GDPR. Oplysninger om sygdomme er personfølsomme oplysninger og absolut no-go at oplyse om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hallo sømand 

Du har knaldet en GP uden gummi så hold op med at piv 

Sex er helt bestemt bedst uden gummi men i det her game kender vi også alle risikoen ved det.

så smut du en tur til lægen og skriv sødt til GP at du har fået en dårlig 

Og så Husk at det dårlig stil at hænge hende ud fordi du har fået en dårlig. 
Hun har på det tidspunkt hvor du fik en god oplevelse nok ikke været bevidst om hun havde ild i motoren 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...