Hop til indhold
Guest Den krumme

Emma i Hampen

Recommended Posts

Den krumme skrev, den 16.4.2023 at 21:29:

Besøgte dejlige Emma i Hampen i går. 1/2 time til kr 1000. Blev modtaget af en smilende Emma, som straks var klar med dybe kys. Hun er vildt lækker og mega fræk. Hun leverer på et højt niveau, så se at komme afsted.

https://annoncelight.dk/showad/293150

er det ikke Anja istedet for Emma. du besøgte..

birkelung

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den krumme

Nej, det var nu Emma som jeg havde fornøjelsen af. Pigerne i Hampen benytter den samme annonce (293150) og retter den til med egne oplysninger og billeder. Emma kommer først tilbage meget tæt på d. 24/12, så der er mulighed for at give sig selv den perfekte julegave. Jeg ved godt hvad jeg ønsker mig i år. Det står godt nok ikke på ønskesedlen, måske konen og den øvrige familie ville undre sig.

Redigeret af Den krumme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den krumme

Nogen der ved hvornår dejlige Emma er tilbage igen?

Sidst i december havde jeg den dejligste oplevelse med hende, men dengang havde hun været på henover julen og havde fået så meget p.., at hun ikke var så vild med mine fingre. Næste gang skal hun besøges tidligt, så hun ikke er så øm. Iøvrigt er hun en som bliver bedre og bedre for hvert besøg, især hvis man varmer hende godt op. Hun siger selv at der kommer rigtig mange som bare hamre den ind og i bund, for herefter hårdt og brutalt at pumpe løs. Er du en af dem, ved du at hun bruger glide creme. Det gør hun så ikke når hun bliver varmet godt op, så bliver hun helt naturligt våd. Prøv det, det er helt sikkert en bedre oplevelse for både hende og dig. Det gælder sikkert for rigtig mange af de dejlige piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...