Ja ja ja 19 Skrevet 16. April, 2023 (edited) Hjælp søges når i ringer og bestiller tid hos en pige/dame kan man så sige at de skal have sex undertøj på eller hvad gør man. Eller hvad gør i ?? Redigeret 16. April, 2023 af Ja ja ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1090 Skrevet 16. April, 2023 Ja ja ja skrev, for 37 minutter siden: Hjælp søges når i ringer og bestiller tid hos en pige/dame kan man så sige at de skal have sex undertøj på eller hvad gør man. Eller hvad gør i ?? Du kan ønske - nogle mænd tænder på noget bestemt - nogle tænder også bare på de har bestemt påklædningen, så er hvilken ikke så vigtig. De mænd oplever jeg ofte spørger om udvalgtet også vælger noget derimellem. Det er meget frækt, syntes jeg Men jeg er også pleaser typen. Tænker dog de fleste piger, gerne vil gøre en indsats for at imødekomme et ønske, hvis det er noget hun har på lager 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 16. April, 2023 Man kan altid spørge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den krumme Skrevet 16. April, 2023 Man kan altid spørge pænt. Julia som ofte er i Herning har jeg besøgt mange gange. Hun har de mest fantastiske bryster, og hun har på min opfordring ofte haft flere bh’er liggende, som jeg så har prøvet på hende. Hun er typen som ofte tager imod helt nøgen, hvor jeg ønsker at møde hende påklædt, så der er noget at pille af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 313 Skrevet 16. April, 2023 Ja man kan altid spørge og de fleste gange er det i orden med pigen. Ofte er det lingeri hun bærer på sine billeder jeg beder hende ha på. Er det en pige man har besøgt flere gange har man også en fornemmelse af, om hun er med på, at opfylde den slags ønsker. I næste uge skal jeg f eks besøge en, der har lovet at ha buttplug i når jeg kommer og en anden der skal ligge på maven på sengen iført blonde trusser. Begge er uden problemer med på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latexsjoveren 93 Skrevet 16. April, 2023 Jeg plejer at sige det når jeg bestiller tid, hvis jeg har specielle ønsker til påklædning, høje hæle osv - andre gange har jeg selv haft noget tøj osv. med til pigen, dog typisk hvis det er en pige som jeg har mødt flere gange 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 16. April, 2023 Jeg beder altid min faste dame om at tage sit almindelige tøj på, inden jeg kommer. Det synes jeg er pirrende, da jeg ofte fantaserer om sex med almindelige kvinder i almindeligt tøj, jeg lige har mødt nede i Netto. f.eks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2323 Skrevet 16. April, 2023 (edited) Jeg elsker når der kommer forespørgsler omkring påklædning! Det skader ikke at spørge Redigeret 16. April, 2023 af SweetKisses 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1593 Skrevet 17. April, 2023 Jeps. Jeg har ofte requests til min favorit GP Sort lingerie Trusser og tshirt Nøgen under badekåbe Miniskirt og rottehaler Hverdagstøj Det skader ikke at spørge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HenrikBDSM 1 Skrevet 17. April, 2023 Jeg forespørger ofte på lange læderstøvler og læderkjole/lædertøj. det imødekommes næsten altid, så spørg endelig løs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amanduh 164 Skrevet 17. April, 2023 Spørg endelig, og gerne i så god tid som muligt så man kan nå at have det med/indkøbe hvis man ikke har det du ønsker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg