Hop til indhold
Ja ja ja

Sex undertøj

Recommended Posts

Hjælp søges 

når i ringer og bestiller  tid hos en pige/dame kan man så sige at de skal have sex undertøj på eller hvad gør man. Eller hvad gør i  ??

Redigeret af Ja ja ja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ja ja ja skrev, for 37 minutter siden:

Hjælp søges 

når i ringer og bestiller  tid hos en pige/dame kan man så sige at de skal have sex undertøj på eller hvad gør man. Eller hvad gør i  ??

Du kan ønske - nogle mænd tænder på noget bestemt - nogle tænder også bare på de har bestemt påklædningen, så er hvilken ikke så vigtig. De mænd oplever jeg ofte spørger om udvalgtet også vælger noget derimellem. Det er meget frækt, syntes jeg ;) Men jeg er også pleaser typen. Tænker dog de fleste piger, gerne vil gøre en indsats for at imødekomme et ønske, hvis det er noget hun har på lager :wub: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den krumme

Man kan altid spørge pænt. Julia som ofte er i Herning har jeg besøgt mange gange. Hun har de mest fantastiske bryster, og hun har på min opfordring ofte haft flere bh’er liggende, som jeg så har prøvet på hende. Hun er typen som ofte tager imod helt nøgen, hvor jeg ønsker at møde hende påklædt, så der er noget at pille af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja man kan altid spørge og de fleste gange er det i orden med pigen. Ofte er det lingeri hun bærer på sine billeder jeg beder hende ha på.

Er det en pige man har besøgt flere gange har man også en fornemmelse af, om hun er med på, at opfylde den slags ønsker.

I næste uge skal jeg f eks besøge en, der har lovet at ha buttplug i når jeg kommer og en anden der skal ligge på maven på sengen iført blonde trusser. Begge er uden problemer med på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg plejer at sige det når jeg bestiller tid, hvis jeg har specielle ønsker til påklædning, høje hæle osv - andre gange har jeg selv haft noget tøj osv. med til pigen, dog typisk hvis det er en pige som jeg har mødt flere gange :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Jeg beder altid min faste dame om at tage sit almindelige tøj på, inden jeg kommer. Det synes jeg er pirrende, da jeg ofte fantaserer om sex med almindelige kvinder i almindeligt tøj, jeg lige har mødt nede i Netto. f.eks.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeps. Jeg har ofte requests til min favorit GP

• Sort lingerie
  • Trusser og tshirt
  • Nøgen under badekåbe
  • Miniskirt og rottehaler
  • Hverdagstøj

Det skader ikke at spørge ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...