Wranglerman 301 Skrevet 16. April, 2023 Har nogen prøvet hende her? Hun ser mega fræk ud. Overvejer hendes blow Bang. Det har jeg altid drømt om. som i ved elsker jeg glory Hole så håber hun er ægte https://annoncelight.dk/showad/369503 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jugger 122 Skrevet 16. April, 2023 Frækt... Tror du må tage en for holdet og rapportere tilbage, jeg er også lidt nysgerrig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wranglerman 301 Skrevet 16. April, 2023 Wauw - jeg besøgte Camilla her til aften. Jeg er imponeret. Det var mega frækt at få suttet pik gennem et lagen. Har altid elsker glory Hole konceptet men dette slog de andre forsøg (som inkluderer den berømte brevsprække …omg!). Hun lød glad og frisk og jeg tror hendes kæreste bollede hende eller i det mindste tilfredsstillede hende undervejs. Men hold kæft hvor kunne hun slikke….jeg troede jeg kunne holde længe (fordi det plejer jeg…) men jeg kom efter 10. Hun blev ved med at slikke længe efter jeg var kommet og hun slugte det hele. Sikke en mund og sikke en finger teknik. Mine nosser de synger stadivæk. Happy days! Spurgte hende om hun gjorde det igen, snart, men det vidste hun ikke fordi hun levede et almindelig liv…. Men hun sagde det ikke var sidste gang. Fordi hun bare elskede at slikke pik. OMG hendes kæreste må være heldig. Haha nok rant for i aften. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 826 Skrevet 16. April, 2023 Wranglerman skrev, for 3 minutter siden: Wauw - jeg besøgte Camilla her til aften. Jeg er imponeret. Det var mega frækt at få suttet pik gennem et lagen. kan du beskrive setuppet lidt nærmere ? et lagen virker skrøbeligt kan man tage fat et sted ? ser man dem nogensinde ? er det et gennemsigtigt lagen ? en ting jeg godt kan lige ved glory hole lignende setups ( har kun prøvet milking table ) er netop at der kun er adgang med pikken og ikke resten af kroppen . så resten af dig skubbes tilbage af fx væggen så pikken bedre kan strække sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wranglerman 301 Skrevet 16. April, 2023 Nej lagen var ikke gennemsigtigt. Jeg holdt fast i dørkarmen. Jeg så hende lidt, men slet ikke ham. Så det virkede ikke forstyrrende overhoved. Hørte kun det han gjorde ved hende. Hun stønnede meget. der var et ret stort hul så hun kunne komme til med munden og hænderne. Der var også mulighed for at rage lidt på hendes bryster. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas28 185 Skrevet 17. April, 2023 Hvad koster sådan en omgang ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg