Guest SweetMilf6630 Skrevet 16. April, 2023 (edited) 1) Du har en datter vi kalder hende Sussi. En dag er Sussi på en dejlig gåtur, en mand vi kalder ham Lars, ser hende og sørger for at krydse hendes vej. Han vil lige sige hej og høre om de kunne følges på turen og hvad det ellers kunne udvikle sig til. Sussi siger nej du er ikke lige min type. Deres veje skilles, men Lars han synes hende der det skal bare lykkes. Så han smutter ind bag en busk. Skifter tøj, sætter håret på en lidt anden måde og sørger igen for at komme i kontakt med Sussi. Denne gang præsentere han sig som Poul. Sussi er stadig ikke interreseret, måske genkender hun ham endda, stemmen er den samme, et modermærke på kinden afslører måske at det er samme mand som før. Poul bliver småfornærmet og benægter alt. Sussi’s gåtur er lang og historien gentager sig. I hver fald ind til Sussi meget vredt og i hævet stemmeleje siger “Lad mig nu for h…… gå i fred.” Sussi kommer hjem og fortæller om episoden, hvad tænker du? (Jeg tvivler på du tænker særligt pæne ting) eller 2) Telefon sælgeren ja det er helt reelt forskellige mennesker. Det er blot deres meget upopulære arbejde. De har reelt forskellige navne og firma telefon numre som ofte kun har få tal til forskel. xxxxxx45, xxxxxx46… Vi ved alle hvor irriterende de er, chefen som ansætter dem og udleverer opkaldslister vil for alt i verden sælge sit produkt til netop dig. Der er udviklet apps til at afsløre det er en sælger, man kan registrere sig på Robinson listen. Og alligevel slipper enkelte igennem og man tager telefon og får den der belastende start linie “Må jeg lige forstyrre dig et kort øjeblik”. NEEJ det må du faktisk ikke… Er du også en af dem som klapper røret på uden at svare yderligere? (Super så hold lige fast i den følelse) Denne tråd er egentligt målrettet ganske få, det er måske 5 ud af 100. Og måske jeg kun når ind til fornuften ved 1 ud af de 5. Men det jeg gerne vil omsætte det til er: Lad være med selv at blive den mand, når du henvender dig til f.eks. os GP’ere. Respekter et Nej! Lad være med at skifte nummer, mail, falsk identitet. Det er ganske respektløst, irriterende, grænseoverskridende, spild af alles tid og mange andre grimme ord. Blot i den forgangne uge er 3 “kunder” blevet fanget af mit kontrolsystem. Tænker krisen nu kradser knapt så meget, foråret er på vej. Nu skal der knaldes. Så flere både nye og gamle kunder popper igen ud af busken Og enkelte vælger så, jeg lader da bare lige som om jeg er en anden hvis jeg ikke fik svar i første forsøg. Værste tilfælde var vi oppe på 4 mails på samme dag inden person i denne omgang blev tavs. Lad være jo mere I prøver jo mere bekræfter I hvorfor jeg ikke ønsker besøg. Behandl andre som du gerne selv vil behandles er et ret godt ordsprog. Og den vil den snu så lige vende rundt og sige “bryder du dig så selv om at blive afvist og få nej, så lad være at af afvise mig”. Så bliver det ret meget ordkløveri, “nej” er altid træls når man gerne vil noget, men ja jeg må også selv respektere et nej. Gjorde mig mange overvejelser om hvor vidt jeg skulle skrive det her eller hvor jeg kun kommunikere med egne kunder. Men budskabet når bredest ud her og kan måske også gavne andre piger. Når jeg fornuften ved blot et par stykker er min mission fuldført. Andre vil altid være udenfor pædagogisk rækkevidde og måske endda have helt andre hensigter med at skrive og genere igen og igen og igen… Og dem fortsætter jeg så også med bare at afvise og ignorere igen og igen. Tænk jer om og opfør jer ordentligt sådan helt generelt set, ved mig er der ingen tilgivelse. Det kan være årevis siden du dummet dig, du kan være blevet ældre og mere fornuftigt. Bare ærgerligt. Vi er jo bare ludere og vi skal bare tage imod, du skal kunne købe servicen så længe du betaler. Nej, nej og mere nej vi er mennesker på job som alle andre og du er velkommen hvis du er i målgruppen og opfører dig pænt. Du kan også blive afvist/få karantæne fra butikker, diskoteker og meget andet for dårlig opførsel, vores butikker er ikke anderledes vi vælger om nogen selv hvem vi vil lukke ind. Ha en go dag Redigeret 16. April, 2023 af SweetMilf6630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 969 Skrevet 16. April, 2023 (edited) Mit første spørgsmål måtte være: Havde Lars en taske med skiftetøj med sig? Eller var det bare noget der lå bag busken? Måske hun var uimodståelig lækker, og jagt instinktet tog over? Så han måtte forsøge sig igen.. Alt det andet du skriver forholder jeg mig ikke til. Du er ikke i min målgruppe af fornøjelser Og jeg er heller ikke den type. Men træls at du oplever sådan nogle indimellem. Redigeret 16. April, 2023 af John41 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 16. April, 2023 John41 skrev, for 1 minut siden: Mit første spørgsmål måtte være: Havde Lars en taske med skiftetøj med sig? Eller var det bare noget der lå bag busken? Han var lige en hurigt tur i en butik og købe nyt. Det gamle tøj blev givet til en hjemløs. Men det var vel den type kommentar jeg kunne forvente fra dig. Min pointe er vist ret tydeligt i et totalt fiktivt fantasi scenarie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan 41 Skrevet 16. April, 2023 Tænker, at det der er vigtigst i dit skriv er, at være mod andre, som man også gerne vil have de er mod en selv. Så tror jeg, at man kommer langt. Og noget helt andet, hvor fedt er det lige, at besøge en, som slet ikke gider have besøg af dig? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 16. April, 2023 Bryan skrev, for 29 minutter siden: Og noget helt andet, hvor fedt er det lige, at besøge en, som slet ikke gider have besøg af dig? Den del fatter jeg så heller ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 826 Skrevet 16. April, 2023 SweetMilf6630 skrev, for 2 timer siden: Tænk jer om og opfør jer ordentligt sådan helt generelt set, ved mig er der ingen tilgivelse. kan du uddybe ? det er jo klart du blokere ham og ikke vil have noget med ham at gøre hvis han har gjort noget forkert . hvis han har besøgt dig en gang før og opført sig ubehageligt fx . undre mig så over at han selv vil kontakte dig igen hvis ikke for ren chikane . men for at lege djævlens advokat : hvis i kun har skrevet sammen og man så bliver blokeret uden forklaring kan det være svært som kunde at forstå hvorfor . faktisk provokerende . så vil jeg heller få beskeden " du er ikke min type " . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 16. April, 2023 (edited) @AgentLeman Det kan være mange ting. Men i den samtale der gør de ikke ef velkomne følger som regel en kort forklaring og et tydeligt “Farvel”. Nogen gange direkte “velkommen til bloker” alt efter hvor ubehagelige eller irriterende de har været. Så de fleste ved det jo godt, men har glemt det eller ignorerer det. Det kan være alt fra ønsker jeg ikke kan vil opfylde, til prisforhandling, gentagne henvendelser som ikke fører til et møde og jeg derfor ikke vil spilde mere tid på vedkommende, endeløse spørgsmål hvor det er tydeligt de hellere vil spilde min tid som at finde informationerne i annonce mm. Folk som direkte har ubehageligt sprogbrug men senere fortryder. Og også personer, der er udeblevet tidligere. Om det er provokerende eller ej, er jeg principelt ligeglad med, jeg har tydeligt skrevet jeg forbeholder mig retten til fravalg faktisk også uden forklaring. Og at hvis man ikke får svar indenfor 24 timer behøver de ikke vente mere eller prøve igen. Så der er ikke nogen tvivl. Og ved nogen fører forklaringen kun til yderligere debat/diskussion. Hvorfor det kan være nødvendigt at blot stoppe med at svare. Redigeret 16. April, 2023 af SweetMilf6630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 969 Skrevet 16. April, 2023 Kære @SweetMilf6630. Har du forhørt dig hos dine kolleger? Tænker ikke du er den eneste der har det problem... Hvordan takler dine kollger det? At peget finger herinde, på...... 5% af danmarks sexkøbere, får nok ikke nogen til at tænke sig om.. Måske heller ikke de skyldige til at tænke sig om.... Men all right... Marketing er mange ting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 16. April, 2023 @John41 Hvis du ellers læste og forstod det skrevne, har jeg netop valgt at skrive det herinde for det også kan gavne mine kollegaer. For det har været nævnt i små bidder i andre tråde. Så uden at spørge ved jeg andre har samme problem. Og det er jo netop det gode ved vores fælles forum for branchen. Har de noget, at tilføje kan de gøre det. Mht. marketing. Så synes jeg ærligt talt der er ved, at gå lidt hak i din plade. Og hvis du har så store problemer med, at vi kvinder har lov at skrive herinde må du jo tage det op med EG eller endnu lettere lade være at læse vores indlæg. Interne stridigheder er kke tilladt i tråde. Så hvis du vil diskutere den del yderligere. Kan du jo sende mig en pb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3322 Skrevet 16. April, 2023 Gentagne mails med samme ordlyd men fra forskellige adresser når først man har sagt "Nej tak" - det har jeg også oplevet. Jeg svarede med det samme til den "nye" adresse: "Godt forsøgt 'Peter', vi har lige skrevet sammen og jeg har stadig ikke interesse i at mødes med dig" Jeg fik et kort svar retur med at han var i hvert fald ikke "Peter". Whatever jeg hørte ikke mere fra ham. Når hver sætning er FULDSTÆNDIG IDENTISK så ved vi altså godt at det er den samme der skriver. Hvorfor de gør det, ved jeg ikke......opmærksomhed, uintelligens, desperation, hvem ved? Men træls og tidskrævende er det... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
junglebøffen 262 Skrevet 17. April, 2023 SweetMilf6630 skrev, for 13 timer siden: hvis jeg ikke fik svar i første forsøg. Mener du at hvis man ikke får svar i første forsøg, så skal man ikke prøve mere, min opfattelse er at mange GP får mange beskeder så de ikke får svaret på alle beskeder og at det ikke nødvendigvis betyder at man ikke er velkommen, men at man måske har bedre held en anden dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 17. April, 2023 Hoooold nuuu op altså - MÆND Budskabet i din fine tråd ER klokkeklart. @SweetMilf6630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
junglebøffen 262 Skrevet 17. April, 2023 (edited) DetStærkeKøn skrev, for 1 time siden: Hoooold nuuu op altså - MÆND Budskabet i din fine tråd ER klokkeklart. @SweetMilf6630 Hvis det er mig du mener, så er dette en DEBAT tråd. Grunden til at jeg kommer med dette spørsmål er at jeg før har skrevet til piger uden at få svar, men har prøvet et par dage senere ( skriver Max 2 gange ) hvor jeg har fået en aftale, hvis jeg en dag skriver til @SweetMilf6630 uden at få svar og hun så ikke vil ha jeg forsøger igen, vil jeg selfølgelig respekterer det. Redigeret 17. April, 2023 af junglebøffen tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 17. April, 2023 (edited) junglebøffen skrev, for 5 timer siden: Mener du at hvis man ikke får svar i første forsøg, så skal man ikke prøve mere, min opfattelse er at mange GP får mange beskeder så de ikke får svaret på alle beskeder og at det ikke nødvendigvis betyder at man ikke er velkommen, men at man måske har bedre held en anden dag. Nej jeg mener når man har fået svar. Har fået nej. Og alligevel prøver igen og igen. De som blot laver en ny mail får ikke altid svar også kunne de jo begynde at gennemtænke hvorfor, inden de bliver ved og ved. Og må hellere præcisere der er logisk nok også forskel på at have fået nej til dato/klokkeslæt. Og nå til enighed du prøver bare lykken en anden gang. Også på at få Nej som i, “blive afvist”. I mine svar hersker ingen tvivl. Redigeret 17. April, 2023 af SweetMilf6630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 17. April, 2023 junglebøffen skrev, for 15 timer siden: Hvis det er mig du mener, så er dette en DEBAT tråd. Grunden til at jeg kommer med dette spørsmål er at jeg før har skrevet til piger uden at få svar, men har prøvet et par dage senere ( skriver Max 2 gange ) hvor jeg har fået en aftale, hvis jeg en dag skriver til @SweetMilf6630 uden at få svar og hun så ikke vil ha jeg forsøger igen, vil jeg selfølgelig respekterer det. Bestemt ikke @junglebøffen ej møntet på nogen specifik. Blot en konstatering af forskellen på mænd/kvinder - intuition samt ifht, måske lige af læse tingene igennem en ekstra gang.. Der er SÅ meget mænd ikke forstår OG kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg