hjlarsen 35 Skrevet 16. April, 2023 Hej alle Jeg har næsten lige besøgt Jennifer romantica, og det var en dejlig oplevelse, første gang jeg har prøvet en så petit pige, at det så blev krydret med en meget hyggelig stund efter jeg var kommet havde jeg ikke regnet med Desværre går det lidt inden jeg kan besøge hende igen da hun kun arbejder få dage om måneden. Så er der en der kan anbefale en petit pige som Jennifer?, Det må gerne være en der taler dansk eller godt engelsk, jeg kører gerne et stykke efter den rigtige pige Jeg har brugt søgefunktionen men synes ikke jeg har været heldig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie2022 65 Skrevet 16. April, 2023 Hvorfor finde en anden når Jennifer er no.1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 16. April, 2023 Fordi der går laaang tid inden jeg kan se hende igen, så i ventetiden vil jeg se om jeg kan finde en anden sød petit pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiggusD Skrevet 16. April, 2023 Måske fordi Jennifer kun er på en dag pr måned med kort varsel så hun er temmelig svær at planlægge efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 335 Skrevet 16. April, 2023 hjlarsen skrev, for 4 timer siden: Hej alle Jeg har næsten lige besøgt Jennifer romantica, og det var en dejlig oplevelse, første gang jeg har prøvet en så petit pige, at det så blev krydret med en meget hyggelig stund efter jeg var kommet havde jeg ikke regnet med Desværre går det lidt inden jeg kan besøge hende igen da hun kun arbejder få dage om måneden. Så er der en der kan anbefale en petit pige som Jennifer?, Det må gerne være en der taler dansk eller godt engelsk, jeg kører gerne et stykke efter den rigtige pige Jeg har brugt søgefunktionen men synes ikke jeg har været heldig. Dette kunne være en mulighed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 16. April, 2023 BiggusD skrev, for 4 timer siden: Måske fordi Jennifer kun er på en dag pr måned med kort varsel så hun er temmelig svær at planlægge efter. Præcis, næste måned må jeg se om jeg kan besøge hende 2 gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 16. April, 2023 lejogbrug skrev, for 3 timer siden: Dette kunne være en mulighed Det kunne det bestemt, synes bare ikke hun ser særlig smilende ud på hendes billeder, men dejlig krop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 841 Skrevet 16. April, 2023 hjlarsen skrev, for 18 minutter siden: Det kunne det bestemt, synes bare ikke hun ser særlig smilende ud på hendes billeder, men dejlig krop Hun smiler meget- måske ikke på de billeder men i virkeligheden Hun er mega lækker! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 16. April, 2023 Tak for anbefalingen, jeg vil prøve at se om hun har tid til mig i løbet af ugen. Ja lækker krop, især det billede hvor hun sidder splitter ragenes på sengen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18124 Skrevet 20. April, 2023 BiggusD skrev, den 16.4.2023 at 14:06: Måske fordi Jennifer kun er på en dag pr måned med kort varsel så hun er temmelig svær at planlægge efter. Aye jeg prøver bare at være økonomisk ansvarlig på alle jer dejlige mænders vegne.. Man køber sig ikke fattig hos mig.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiggusD Skrevet 20. April, 2023 JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden: Aye jeg prøver bare at være økonomisk ansvarlig på alle jer dejlige mænders vegne.. Man køber sig ikke fattig hos mig.. Det havde jeg slet ikke tænkt på. Naturligvis meget omsorgsfuldt - jeg må jo lære at kende besøgelsestiden … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 21. April, 2023 JenniferRomantica skrev, den 20.4.2023 at 14:16: Aye jeg prøver bare at være økonomisk ansvarlig på alle jer dejlige mænders vegne.. Man køber sig ikke fattig hos mig.. Du burde gøre en undtagelse, bare en gang, bare for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg