Hop til indhold
Guest Side99

Jackie La Perla ❤️ Danske luksus piger besøger Vejle❤️ Lørdag d.15/4❤️ mulighed for fræk trekant❤️

Recommended Posts

Guest Side99

Så var tiden kommet til, at jeg skulle forkæle mig selv med et besøg hos en smuk GP Faktisk snakker jeg i første omgang med Mathilde, som dog ender med at referere mig til Jackie. Nemt at få en aftale i hus, sød, hurtig og konkret i sin møde at kommunikere på Jeg får oplyst, at bad er muligt både før og efter, hvilket er rigtig dejligt :))

Jeg ankommer lidt før aftalt tid men det gør intet, så bliver lukket ind på værelset på hotellet hun opholder sig på (diskret egen-indgang udenom lobby).

Jeg bliver mødte af hvem der helt sikkert er kvinden på billederne - nok 165 i højden, super fin smuk hud på en stram fitnesstonet krop. Et par dejlige og bløde (synes jeg) silikonebryster pakket ind i et sort sæt lingeri. 

Betalingen bliver afklaret og hun gør sig selv klar med en smule glidecreme mellem hendes ben, mens jeg bevæger mig i bad. Fint faciliteter, rene håndklæder så det jo dejligt.

Opnår allerede på her tidspunkt en god erektion, som jeg dog pakker ind i håndklædet da jeg går ud til den skønne Jackie. Jeg får fortalt jeg er nervøs, hvortil hun svarer "det skal du da ikke være, du har givet dig selv en lækker gave", selvfølgelig med et stort smil på læben mens hun smyger sin dejlige krop op mod min:) Hendes bagdel godt trykket mod mit jern, mens hun klæder brysterne af så jeg rigtig kan ælte dem i mine hænder. Bestemt ikke berøringsangst, de fik en godt tur :))

Mens vi står der og hun med ryggen og måsen til mig, lister hun en hånd ind under håndklædet, men jeg kan mærke det for tidligt ift min nervøsitet, at hun skal røre mig. Det tager hun super fint, stort smil og smider tøjet som jeg beder om og ligger sig på sengen med spredte ben :)) Nøgen, kun med selvsiddende strømper og blottet skød, super smuk fisse btw, som også smager godt da hendes egen juices tager over for glidecreme ;)! Fine støn, hun reagere på min tunge hvert fald om det så er ægte eller ej, jeg nødt det :)) Som den nybegynder jeg er, spørger jeg om jeg må give finger, det må jeg hvert fald gerne! Med tunge på klitten, en hånd på hendes lækre bryst og en finger godt begravet kommer der mere lyd på den smukke kvinde. Små fine spjæt med underlivet i takt med jeg massere hende godt og grundigt indvendigt og et par enkelte "bliv ved, sådan der" :))) Indlevende, men stadig nede på jorden og følte ikke det var mekanisk Uret bimler kort, men hun slukker den hurtigt og jeg fortsætter mit slikkeri som hun virker til at nyde godt af, nu med en erektion der er ved at sprænge :p! Hun siger hun gerne vil have min pik og jeg indvilliger og tager kondomet på. Her frygtede jeg det ville stoppe, men det gik som det skulle :i Jackie er udstyret med en usædvanlig stram mis, så til en start er det blot hovedet der lige titer ind, mens jeg forsøger at kontrollere mig selv. Hun smiler, taler sødt og frækt til mig om, at jeg bare skal kører den i bund ;)! Må dog skuffe hende og sige, at det kan jeg ikke endnu, hvilket hun igen tager rigtig pænt mens hun Nuser min arm. På det her tidspunkt ligger hun på ryggen, benene helt spredt ude på kanten af sengen , et syn for guderne! At kunne stå der og se ned på sin pik der åbner den smukke kvinde, næsten ikke til at holde til:i Må ned og slikke igen, inden jeg forsøger at sætte pikken mod det stramme hul og glider denne gang i bund uden de store faresignaler. Et svagt suk og et "ja så kom den helt i bund" mens hun smiler frækt. Hun sørger hele tiden for en afslappet stemning, hvilket gør jeg slapper mere af og finder ind i min rytme. Begynder nu at kunne kneppe hende og min pik kører som et velsmurt stempel i den her frække fisse, mens hun tager imod som en champ. Der kommer mere og mere lyd på i takt med min pik fjender dybde og lidt mere hårdhed i stødende - hun er tydeligvis ikke bange for, at der bliver kørt på. Får taget godt fat i brysterne mens jeg snakker frækt til hende og det respondere hun også godt på;)! Hun vil gerne jeg skal komme, hvilket jeg dog svarer jeg helst ikke vil (ynder fuld kontrol og har nok lidt OCD omkring det ). Igen bliver jeg bare mødt af et smil og beskeden om, at så må jeg jo bare kneppe hende til hun kommer :) Den får lige lidt mere, inden det går op for hende at tiden løber, da hun har en aftale med veninden lige om snart. Dog ingen stress med, at få mig ud af hende, faktisk får jeg hende om på siden og fortsætter knepperiet til hendes begejstring! Meget autentisk faktisk, altså der er styr på tiden men ikke mere end at vi godt kan nyde hinanden :i Jeg trækker mig dog ud, da hun siger hun også lige skal nå i bad samt at trække sig sammen, da hun påpeger jeg er godt udrustet (kunne jeg rødme havde jeg gjort det, sødt kompliment og svært at stå). Jeg kommer hurtigt i bad og hun er stadig nøgen da jeg kommer ud. Så smider mig på knæene og begynder at slikke hende igen, det tager hun imod. Får løftet hendes ene ben op på sengekanten, så jeg bedre kan komme til og igen så der ingen formaninger om tid eller andet, hvilket er ret frækt. En god slikektur og en gang finger mere inden jeg kommer helt i tøjet. Lille kys på kinden til mig, god krammer og et ønske om en fortsat god aften :))

Sted:

Fint hotel i Vejle N. Kan det det skal, ikke fancy men bestemt lækkert og indbydende og med gode badefaciliteter. Nemt og diskret vil jeg faktisk også mene, især hvis man ikke som mig holder på matriklen.

Pigen:

Ikke en finger at sætte på Jackie, det skulle måske være den meget svage duft af røg (meget svag). Men da jeg ikke kysser, så gør det mig ikke det store. Sød, indlevende, virker til faktisk at synes om hendes beskæftigelse og vigtigst af alt så skaber hun en god afslappet atmosfære uden stress :) Kroppen er som på billederne, ufattelig lækker, petit, god rund numse og et var verdensklasse bryster (elsker silikone)!

Sexen:

Igen rigtig dejlig, hun smager fantastisk og har en meget berøringsvenlig krop! Blev naturligt våd kunne jeg både dufte og smage og tager imod en okay størrelse pik uden problemer. Havde jeg kunne kunne det sagtens være blevet vildere, det jeg ik i tvivl om. Hun nyder bare at få pik og det fylder hurtigt rummet op på en god måde. Ikke mange ting jeg ikke måtte, smæk ville hun dog ikke ;)!

Gentagelsesfare:

STOR! Næste gang hun er i Vejle skal jeg forbi igen! Nu jeg jo nybegynder og det håndterede hun sindssygt godt :))) Forhåbentlig kan jeg næste gang håndtere, at skulle bolle hende bagfra hvilket jeg ikke nåede den her gang :)

Redigeret af Side99

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...