Hop til indhold

Facefart slave!

Featured Replies

Skrevet

Hej B)

Det jo ikke fordi jeg nyder lugten men,, At en charmerende kvinde kan lugte slemt der nede, og tvinger mig til at lugte til det, hun nyder kontrollen, idet jeg bundet arme og ben,, og at hun mærker min næse dernede, hvor hun osse stimulerer sig via min næse, da jeg har tape for munden, 

Er jeg skør! ?:D

Skrevet

Nej!

Skrevet
  • Author

Jeg tænker,,, det må være hot at der flere der nyder at ydmyge en, hvori, hver har deres egen " duft" 

Da de ikke lugter ens,, :rolleyes:

nogle slipper, nogle slemme nogle,, men de ved det selv, og nyder at ydmyge en <3

Skrevet
SMOTHER skrev, den 15.4.2023 at 18:36:

Er jeg skør! ?:D

Næææ, det mener jeg ikke. Du har blot en lyst til oplevelser, hvor der måske ikke er den samme store skare, som hvis det der var tale om f.eks et blowjob med CIM og slug.

Det er ikke noget for mig personligt, men derfor kan/skal jeg da stadig respektere det og dig, forudsat at ALT sker af frivillighed!!..... OG at der ikke er nogen der lider tvungen overlast, eller kommer til skade.

Redigeret af Gløden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.