Hop til indhold
Signor Cuoco

Smiley Miley - et skønt besøg

Recommended Posts

Smilende, sød og helt sikkert nysgerrig træder Miley ind i rummet hos Pussy Galores, hvor jeg denne torsdag venter med Champagne i de høje, slanke glas.

Forud for besøget har vi haft en masse spændende kommunikation, men nu står vi for første gang lige overfor hinanden og tænker hver især, at bare det nu går så godt, som vi håber og forventer. Humøret fejler i alt fald ikke noget, og stemningen er god fra første sekund. Der er i den grad strøm på alle ledninger og gnist i øjnene.

Miley er en erfaren og meget fristende pige. Med sin gode smag i lingeri, sine blå øjne, søde stemme, høje hæle og flotte tatoveringer er hun sat op til sex og sjov. Men hun er det på en befriende bramfri og afslappet måde, der går lige i hjertet på en midaldrende herre som mig. Kys, berøring, forspil, latter og snak. Med min tunge strejfer jeg et bestemt punkt på hendes hals, og "pyh, det går lige i brysterne", sukker hun.

Smiley Miley. Kælenavnet forekommer mig helt logisk, men hun siger, det er første gang, at nogen har kaldt hende netop det.

Vi er begge meget ekstroverte og snaksalige, så midt i alt det dejlige, som vi finder på sammen, kommer der mange grin og klap på kind og skulder. Vi swinger, og jeg er vild med det. Der er så meget, vi skal nå. Jeg booker snart en ny time hos hende (2100 kr.), for Miley er ikke alene en sexet kvinde, men også et sødt menneske, ærlig, lattermild og ægte. Vi skilles for denne gang med varme omfavnelser. 

Tak og på gensyn Smiley Miley:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miley4pleasure

Tak Darling :wub: det var en kæmpe fornøjelse og jeg glæder mig allerede til næste gang <3<3<3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...