Hop til indhold

Recommended Posts

Hmmm, der står skriv Rikke i sms, men det er Laila underligt, har set annoncen før og nogen gange er det ikke til at finde ud af hvilken kvinde det egentlig er man møder, men er det hende der er på billederne på annoncen idag, så har jeg været der, pæn slank dame med bryster der trænger til lidt fyld, men hva ingen af os kan jo ikke rende rundt og ha en krop som en 20 årig for altid, jeg er ret sikker på hun kan lide sex ellers faker hun godt, hun tilbyder uden kondom så derfor er jeg ude, det magter jeg sgu ikke, men alt i alt var hun god… 

Det der skrives med hun tager den i alle huller forstår jeg ikke, så derfor kan det godt tyde på der er flere kvinder på den samme annonce, for hende der er på idag siger nej til anal, mon ikke det er en de har til at lave og styrte deres annonce.. og generet har jeg aldrig oplevet hende være.

Forresten lige et ps, alderen den køber jeg ikke, det er nok nærmere 60 end de 48.. men det gør det i bund og grund ikke dårligere, forstår bare ikke at der skal lyves om det.

Redigeret af Trust-me

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...