Hop til indhold
JernHenrik

Erfaringer med Ivy 23y slim GFE i Hvidovre med deepthroat og anal

Recommended Posts

Hej

Er der nogle som har besøgt Ivy 23y slim GFE i Hvidovre med deepthroat og anal?
https://nympho.dk/n11684/3818/ivy/

Hun ser spændende ud, kan især godt lide piger som tilbyder indlevende og passioneret GFE som hendes tekst lyder til, of især dem som samtidig tilbyder deepthroat og anal hvilket er en sjældnere kombo.

Er der nogle som har besøgt hende og kan be/afkræfte billederne og give en anmeldelse og sige lidt om hun leverer på de parametre?

Jeg har søgt men kan ikke finde nogle anmeldelser af hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ivy leverer varen.
Vi havde aftalt nogle extras - også noget som ikke står på menuen - og det var en god oplevelse.
Billederne svarer til virkeligheden, en flot høj og slank pige, med lidt asiatiske træk og en fin lys hud.  Efter min vurdering, er der brugt "filler" et par steder, og alderen er nok lidt underdrevet, uden at det påvirker helhedsindtrykket.

Adressen er tæt på Rødovre station og passende diskret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jugger skrev, for 8 minutter siden:

1200 for min. Heftige priser.

Uenig.
Det er markedsprisen i denne kategori - men iøvrigt køber jeg sjældent under 1 time.
Vi kan måske håbe, at det går lidt ligesom i dagligvarebranchen, hvor der er udbudt priskrig på det seneste.
Omvendt er udbuddet ikke stort lige for tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
[Boxen] skrev, Lige nu:

Uenig.
Det er markedsprisen i denne kategori - men iøvrigt køber jeg sjældent under 1 time.
Vi kan måske håbe, at det går lidt ligesom i dagligvarebranchen, hvor der er udbudt priskrig på det seneste.
Omvendt er udbuddet ikke stort lige for tiden.

Omvendt, så køber jeg mest bare blæs da det er min fetish... Så i virkeligheden er det måske ikke så slemt igen med 1200 for en halv time, kan se hun ikke tager meget mere for en hel time. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
[Boxen] skrev, for 2 timer siden:

Ivy leverer varen.
Vi havde aftalt nogle extras - også noget som ikke står på menuen - og det var en god oplevelse.
Billederne svarer til virkeligheden, en flot høj og slank pige, med lidt asiatiske træk og en fin lys hud.  Efter min vurdering, er der brugt "filler" et par steder, og alderen er nok lidt underdrevet, uden at det påvirker helhedsindtrykket.

Adressen er tæt på Rødovre station og passende diskret.

Tak for beskrivelsen @[Boxen]

Godt at høre billederne passer, syntes også jeg kan se nogle lidt asiatiske træk ved dem.

Var hun smilende, engageret, passioneret og viste hun initiativ i hendes GFE? Var hendes tungekys indlevende eller tantekys?

Og fik du deepthroat og/eller anal? Hvis ja hvordan leverede hun så det?

Der er mange piger som skriver at de giver deepthroat, men som så ikke viser megen entusiasme for det, især hvis man er lidt stor.

Det er meget federe når de ikke er bange for at savle lidt ud over det og hvis det lyser ud af øjnene på dem at de kan lide at gagge sig selv lidt etc.

Generelt, hvordan var hendes blow?

Og hvis du gav hende anal, hvordan var det så?

Igen klart fedest hvis de viser at de kan lide det, støder igen etc.

Men hun lyder kun mere fristende efter dit skriv :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JernHenrik skrev, den 16.4.2023 at 21:38:

Tak for beskrivelsen @[Boxen]

Selv tak.
Jeg havde en god oplevelse.  Du bliver næppe skuffet.
Mine ord om filler og alder er neutrale og valgt med omhu. ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...