Hop til indhold
sejer

Danske Sandra i Viby

Recommended Posts

sejer skrev, 1 time siden:

med foto a la Saffron i Odense

Det er Saffron fra Odense.....udenbys kalder hun sig åbenbart Sandra...:blink:

"Jeg er 27 år og glatbarberet".......tror vist snart hun burde skrive 37 år....bare for at være lidt ærlig:mrgreen:

Saffron/Sandra kan på ingen måde anbefales!..absolut no go.

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PeterWillson

Godt jeg stolede på min intuition så. Hun ville ikke bekræfte sig selv på nogen måde og sagde at anmeldelser var altid løgn :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 1 time siden:

Det er Saffron fra Odense.....udenbys kalder hun sig åbenbart Sandra...:blink:

"Jeg er 27 år og glatbarberet".......tror vist snart hun burde skrive 37 år....bare for at være lidt ærlig:mrgreen:

Saffron/Sandra kan på ingen måde anbefales!..absolut no go.

Er helt enig med @GIANT COCK hun er helt uden indlevelse, det er som at knæppe en sæk kartofler. 

Kom IKKE igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 

@GIANT COCK   @lille_peter

Jeg synes der altid er negative omtaler af Saffron! -  er i ikke urimelig unfair overfor Saffron??? - - hvad pokker har hun gjort jer ??

Erindrer der også er positive omtaler af Saffron.

Trods det negative er hun en jeg selv længe har tænkt på at besøge.

Årsagerne er flere: Jeg knepper uden gummi og det hun også. Så kan jeg godt lide det jeg ser på alle hendes billeder - jeg synes hun ser dejlig ud og ikke mindst hendes flotte barm. Hun kan svare for sig når hun bliver angrebet her på EG - hun lader sig ikke skræmme - en vigtig personlig egenskab. Jeg kan godt lide kvinder der kan bide fra sig når der er behov for det.

Nå, - håber jeg på et tidspunkt får bestilt en ½ time sammen med hende.

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nye tider skrev, for 9 minutter siden:

er i ikke urimelig unfair overfor Saffron???

Nej, hun har overhovedet ikke nogen indlevelse, hun kune lige så godt have strikketøjet i hånden imens.

Nye tider skrev, for 12 minutter siden:

jeg godt lide det jeg ser på alle hendes billeder - jeg synes hun er dejlig og ikke mindst hendes flotte barm

Hun er også en pæn pige, der har købt et par smukke bryster. Så der er ærgerligt at hun ikke give en god oplevelse. 

@Nye tider tag mig lige når du lave en anmeldelse af dit besøg ved Saffron, jeg er spændt på at høre om din oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nye tider skrev, for 10 timer siden:

er i ikke urimelig unfair overfor Saffron??? - - hvad pokker har hun gjort jer ??

Jeg har, som sagt besøgt Saffron i Odense og det var totalt spild af tid og penge...forfærdelig service og personlighed. Hun burde stoppe med dette erhverv da det hun åbenlyst ikke bryder sig om det.....og jeg skulle være gået igen.

Jeg besøger også helst piger der tilbyder uden gummi og tænkte det lød godt det hele, men her er det bare for usselt, hvad angår service.....medmindre man har nekrofile lyster:wacko:.... hun ligger helt stiv og kigger dødt op i loftet..ingen kontakt...som om hun slukker for det hele så det bare kan overstås....ikke så rart og jeg fortrød virkelig alt ved dette besøg.

Lad dig endelig ikke lokke af, at det er uden gummi.....alt andet trækker oplevelsen ned til noget du vil fortryde:unsure:....Hvis du besøger hende må du meget gerne melde tilbage med dine oplevelser med Saffron.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...