Hop til indhold
Guest AltaLanga

Det bedste blowjob i Aarhus?

Recommended Posts

Guest AltaLanga

Hvor finder jeg det? Hvad er prisen?

Tænder ikke på overvægtige kvinder og pæne - ikke for store bryster - er at foretrække.

Nogle der har erfaringer, så hører jeg gerne om det.

På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fortæller dig venligt, da du vist er ny i denne klub.

Det er meget svært at svare på dine spørgsmål, da de er meget åbne. Især atu ikke fortæller,hvor i landet du befinder dig.

Jeg tror, at flere herinde måske tænker ligesom jeg: "Jamen altså! Er han helt ubehjælpsom? Kan han ikke selv søge efter oplysningerne?"

Ja undskyld min ligefremhed, men det var hvad jeg kom til at tænke, da jeg læste dit indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fortæller dig venligt, da du vist er ny i denne klub.

Det er meget svært at svare på dine spørgsmål, da de er meget åbne. Især atu ikke fortæller,hvor i landet du befinder dig.

Jeg tror, at flere herinde måske tænker ligesom jeg: "Jamen altså! Er han helt ubehjælpsom? Kan han ikke selv søge efter oplysningerne?"

Ja undskyld min ligefremhed, men det var hvad jeg kom til at tænke, da jeg læste dit indlæg.

der står faktisk i overskriften at det er i århus, så STOR ROS HERFRA for at skrive det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AltaLanga

Ja jeg er ny, så giv gerne en guidning på hvad det er for spørgsmål jeg skal stille for at det vil være muligt for jer at hjælpe med svar.

Men når det er sagt, så har jeg svært ved at finde de steder i mit spørgsmål der er uklare.

1. By er nævnt.

2. Tænder ikke på overvægtige.

3. Ikke for store bryster

4. ?

5. ?

Så hjælp mig gerne med at udfylde punkt 4., 5. mm.

På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Velkommen til AltaLange, din efterlysning er helt i orden og endda høflig formuleret. Så du har gjort det helt rigtige.

Generelt:

Og jer erfarne brugere, hvis I vil give gode råd om hvordan andre skal skrive deres efterlysninger, så gør jeres forarbejde ordentlig, skriv pænt til dem som har lavet en efterlysning, ingen laver en efterlysning for at genere nogen, helst ikke alt for mange efterlysninger skal ende i mundhuggeri, som vi har set på det sidste.

Endelig er det en god ting at skrive i overskriften hvor i landet man søger ligesom i denne efterlysning.

Til slut, var der nogen der kunne hjælpe AltaLange ?

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hey AL. Prøv at kigge på århuspigernes hjemmeside, der er lille Julia i dag. Mener hun får gode anbefalinger. Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AltaLanga

Mange tak for kommentar fra moderator og for svar til Line. Håber på at flere vil bidrage med gode svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...