Hop til indhold

Marion Viborg

Featured Replies

Skrevet

Hun skriver hun gerne vil komme og besøge mig i Korsør i egen bil. Men tænker at hun lige straks spørg om et helt urealistisk beløb til benzin. Hvilket er totalt no go. Sætter intet ind på forhånd..

Men hun er godt nok dejlig

Skrevet

viborg og korsør... for helvede det er jo lige op af hinanden :D eller noget :D

Skrevet

Tror hun er reel nok. Da jeg pænt takkede nej til hendes første udspil på 1000 euro (yes i læser rigtigt,  tusind euro), ville hun bare gerne lære mig at kende,og så fandt vi selvfølgelig en enighed og beløbet. Valgte dog at bakke ud, da jeg pt har et par skønne danske studerende jeg ses med, og gider reelt ikke en semi proff udenlandsk pige.

Skrevet
Dracule1973 skrev, for 34 minutter siden:

Tror hun er reel nok. Da jeg pænt takkede nej til hendes første udspil på 1000 euro (yes i læser rigtigt,  tusind euro), ville hun bare gerne lære mig at kende,og så fandt vi selvfølgelig en enighed og beløbet. Valgte dog at bakke ud, da jeg pt har et par skønne danske studerende jeg ses med, og gider reelt ikke en semi proff udenlandsk pige.

Hvorfor spilder du dog pigens - og din tid - på at forhandle en aftale, som du "reelt set" ikke gider at overholde. Det er præcis den slags optræden, som pigerne høster mest kritik for herinde. Velkommen i klubben.

Skrevet
Casten skrev, for 10 timer siden:

Hvorfor spilder du dog pigens - og din tid - på at forhandle en aftale, som du "reelt set" ikke gider at overholde. Det er præcis den slags optræden, som pigerne høster mest kritik for herinde. Velkommen i klubben.

Bliver lige lidt nysgerrig Jeg takkede nej til de 1000 euro, og til at genforhandle yderligere. Så jeg ser ikke hvordan du kan mene at jeg havde lavet en aftale? Det må du lige forklare mig ;)

Havde hun spillet ud med et mere realistisk niveau, havde min interesse da været en anden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.