Hop til indhold
Guest fickenstein

Adeles liv-film med hot lesbisk sex

Recommended Posts

Guest fickenstein

Jeg var i biografen i går,sammen med en veninde.Vi var inde og se Adeles liv,det er den film ,som har vundet guldpalmerne i Cannes,i år.

Det er en ungdomsfilm,som skildre den 17 årige Adele,på hendes vej ind i voksen tilværelsen.Filmen varer 3 timer,men man bliver på en eller anden måde, grebet af filmen,så den virker ikke trættende.

Det er en film om sekualitet ,lyst og forelskelse. Adele er en gymnasiepige der tilfældigt møder den 5 år ældre Emma ,som studere på kunstakademiet,Adele har aldrig haft en forhold til en pige før,kun kysset lidt med en klassekammerat,som dog afviste hende.når hun er samme med drenge føltes det også forkert for hende,så hun bliver mere og mere overbevist om ,at hun er til piger.

Adele bliver spillet af en virkelig babe,med store svulmende læber og let åben mund,næsten hele filmen igennem.

Filmen skildre deres forelskelse og senere deres brud,Emma er intellektuel, og efterhånden som deres forhold udvikler sig,bliver den forskel, med deres deres  forskellige baggrunde for åbenlys,og Adele bliver mere og mere ensom i deres forhold.

Den som filmen ,i den grad har fået omtale af,er de 10 min. lange lesbiske sexsener,man ser da de første gang har sex sammen,og de går virkelig til den.Der bliver slikket fisse og kysset og klappet i røven,og fingre i fissen i 10 min i træk,inde i biografen kunne jeg næsten mærke fornemme .hvor våde damerne blev i trussen,ialt var der ca 25 inde og se filmen,kun 2 var mænd og jeg var den ene.De 2 hovedrolle indehavere er ikke lesbiske i virkeligheden,men man får det indtryk ,at de har glemt alt om kameraer og så videre,for det virker så autentisk.Under en af de frække lesbiske sener ,er der 2 ældre damer,der forlader biografen,det var nok for stærk kost for dem.

Det en en film,jeg godt kan anbefale-ikke mindst på grund af de frække lesbiske sener,jeg har ikke set noget ligende i andre film

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for tip Fickenstein... Den vil jeg straks tage ind og se! Glæder mig også til Lars Von Triers Nymphomania får præmiere!

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Under en af de frække lesbiske sener ,er der 2 ældre damer,der forlader biografen,det var nok for stærk kost for dem."

Næh nej - de kunne blot ikke vente længere og skulle skynde sig hjem :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg vil give Fickenstein ret! Det er en flot film med fremragende skuespil præstationer, og de lesbiske scener er ultra frække.... og ucensurerede :D

I de almindelige sexscener ser man også hendes partner med stiv pive - sjældent set i alm. film.

Tag en hot babe med ind og se filmen og jeg vil næsten garantere god sex efterfølgende! Men skynd jer - filmen kører nok ikke så længe endnu

God dag fra aben!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fickenstein

Tak for tip Fickenstein... Den vil jeg straks tage ind og se! Glæder mig også til Lars Von Triers Nymphomania får præmiere!

Ja,jeg har også fået lokket en veninde med ind og skal se den,

Jeg havde aldrig troet at jeg skulle glæde mig til at se en Lars Von Trier film og så en 4 timers film,men den lyder spændende og min veninde glæder sig også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

"Ja,jeg har også fået lokket en veninde med ind og skal se den,

Jeg havde aldrig troet at jeg skulle glæde mig til at se en Lars Von Trier film og så en 4 timers film,men den lyder spændende og min veninde glæder sig og"så."

"uøhhhhhh -- den må jeg hellere se (rødme)"

Jeg glæder mig også som et lille barn, der venter på juleaften :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Ja,jeg har også fået lokket en veninde med ind og skal se den,

Jeg havde aldrig troet at jeg skulle glæde mig til at se en Lars Von Trier film og så en 4 timers film,men den lyder spændende og min veninde glæder sig og"så."

"uøhhhhhh -- den må jeg hellere se (rødme)"

Jeg glæder mig også som et lille barn, der venter på juleaften :D

Du skal bare vente 1 dag mere il juleaften og 3 dag mere til Nymphomaniac :) god jul :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du skal bare vente 1 dag mere il juleaften og 3 dag mere til Nymphomaniac :) god jul :D

Først jul....... og så voksen jul :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og ja.. god jul til dig Nille.. og til alle jer andre også!!!

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Nå så fik jeg set filmen. Og jeg må indrømme at de lesbiske scener er betagende men jeg finder faktisk sidste halvdel af filmen mest interessant. Jeg stor tudede mig igennem den del og var lamslået over hovedrolleindehaverens evne til formidle sin sorg.

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå så fik jeg set filmen. Og jeg må indrømme at de lesbiske scener er betagende men jeg finder faktisk sidste halvdel af filmen mest interessant. Jeg stor tudede mig igennem den del og var lamslået over hovedrolleindehaverens evne til formidle sin sorg.

Ok, så skal jeg nok ikke se de offentligt :-)

Jeg er åbenbart blevet mere blød på de gamle dage ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Plaskeren. Ja hvis du er lidt en følsom sjæl så skal du i hvert fald have lommeletter med.

Man skal kun oplevet et knust hjerte en gang for at kunne mærke den smerte hun formidler.

Jeg hulkede ned i mine popcorn i ca en time og fik helt utrolig trang til at knuge min sidemand til døde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Plaskeren. Ja hvis du er lidt en følsom sjæl så skal du i hvert fald have lommeletter med.

Man skal kun oplevet et knust hjerte en gang for at kunne mærke den smerte hun formidler.

Jeg hulkede ned i mine popcorn i ca en time og fik helt utrolig trang til at knuge min sidemand til døde.

Enig Sisse.... og ja det er fremragende formidling af sorg - hårdt presset må jeg da også erkende at jeg kneb en enkelt tåre. Synes filmen har en fin helhed - den skildre både en dyb forelskelse og dyb sorg.. og den gør det utroligt ægte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige set den franske film, som har vundet de Gyldne Palmer 2013 "La vie d'Adèle" på engelsk hedder den "Blue Is the Warmest Color"

(kan I gætte hvorfor den hedder dette ?)

http://www.imdb.com/title/tt2278871/?ref_=nm_knf_i1

MV5BMTQ5NTg5ODk4OV5BMl5BanBnXkFtZTgwODc4

Wow filmen er smuk, har masser af symbolik, fræk, forførende og rørende.

Den varer 3 timer men er ret fangende.

Adele spiller rollen rigtig godt, hun en meget stille naturlig pige, med det tomme og lidt forvirrende udtryk, men hun udviser følelser, varme og sorg,

hun spiller den feminin part i det lesbiske forhold med Emma, Adele hun leder tankerne hen mod en god "hustru" :D

Stilen i filmen er ofte filmet med håndholdte kamera, dog ikke så meget som dogmefilmene, der er mange nærbilleder af personerne, så følelserne og ansigtsudtrykkene kommer meget tæt på en, næsten som at opleve personerne på nær hold og sexscenerne er ret ophidsende :D

Filmen kan klar anbefales. 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...