Hop til indhold

Recommended Posts

SB eller GP

Jeg har skrevet lidt med hende her

https://sugardaters.com/da/profile/gARr01GeZG

det er nemt at få en aftale med hende i hendes luksuslejlighed på Amager. Hun har faste regler med hvad hun vil. Hun sex med kondom. bj med kondom og ikke anal. Og det hele er grundigt beskrevet på hendes profil

Hun tager 3000 for et par timer

Er der mon nogen som har besøgt hende og kan fortælle lidt

Redigeret af longdong

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende.

Hun er en meget autentisk og intens oplevelse som sikkert nyder sex ligeså meget som hun gør det for penge.

Hvis man vil have en professionel ydelse med faste ydelser så er hun nok ikke helt rigtig. Men hvis man vil have en liderlig (pikliderlig) pige, som giver og nyder sexen intenst og får ægte orgasmer og squirter let, så får man den rigtige vare. Hun har sine regler, men lader sig let rive med under forløbet. Og tid bekymrer hun sig ikke så meget om. Der er god tid til snak og sex flere gange. Hun holder sig ikke selv tilbage.

Hun minder meget om Nudu BamBam, for dem der husker hende.

Hun søger iøvrigt faste relationer, så prisen er til forhandling ved genbesøg er min erfaring.

Ja jeg kom og kommer igen.

Normalt hader jeg denne floskel, men pas godt på hende. Hun er en usleben diamant lige nu en liderlig amatør, som er lidt dejlig naiv i sin tilgang til dette. Lad det holde længe.

Jeg fandt hende iøvrigt her https://annoncelight.dk/showad/362397

Redigeret af LoveGirls

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, 1 time siden:

Hvordan er hendes bryster, svært at se på billedet hvor hun ligger ned, om der er ret meget barm overhoved?

Hun har ikke en stor barm. Brysterne er mindre B-skål vil jeg vurdere. De naturlige og velsiddende med lange brystvorter, som var meget sexuelt sensitive overfor berøringer. I det hele taget var det meste af hendes krop en stor erogen zone.

Redigeret af LoveGirls

Del dette indlæg


Link til indlæg
LoveGirls skrev, for 14 timer siden:

Jeg har besøgt hende.

Hun er en meget autentisk og intens oplevelse som sikkert nyder sex ligeså meget som hun gør det for penge.

Hvis man vil have en professionel ydelse med faste ydelser så er hun nok ikke helt rigtig. Men hvis man vil have en liderlig (pikliderlig) pige, som giver og nyder sexen intenst og får ægte orgasmer og squirter let, så får man den rigtige vare. Hun har sine regler, men lader sig let rive med under forløbet. Og tid bekymrer hun sig ikke så meget om. Der er god tid til snak og sex flere gange. Hun holder sig ikke selv tilbage.

Hun minder meget om Nudu BamBam, for dem der husker hende.

Hun søger iøvrigt faste relationer, så prisen er til forhandling ved genbesøg er min erfaring.

Ja jeg kom og kommer igen.

Normalt hader jeg denne floskel, men pas godt på hende. Hun er en usleben diamant lige nu en liderlig amatør, som er lidt dejlig naiv i sin tilgang til dette. Lad det holde længe.

Jeg fandt hende iøvrigt her https://annoncelight.dk/showad/362397

Forskellen på hende og Nudy er vel at Nudy gav bj uden gummi og slugte med fornøjelse

Og så har hun større bryster

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, for 46 minutter siden:

Forskellen på hende og Nudy er vel at Nudy gav bj uden gummi og slugte med fornøjelse

Og så har hun større bryster

Nu var det ikke det praktiske detaljer (som dog kan bøjes, undtagen brysterne ^_^), men den liderlige tilgang til sex. Nudy (som er savnet) havde den samme utæmmelige sexlyst, som også præger Dark SB. Bedst som man tror tiden er gået for længst, så vil hun lige have en tur mere. Og selv om erfaringen ikke er der indenfor mange ting, så er der en oprigtig liderlig lyst til at prøve det meste.

Ved godt, at der stilles spørgsmål ved begrebet “Den lykkelige luder” men disse to piger er helt sikkert også drevet af deres lyst til sex.

Redigeret af LoveGirls

Del dette indlæg


Link til indlæg
LoveGirls skrev, den 14.4.2023 at 19:27:

Hun minder meget om Nudu BamBam, for dem der husker hende.

 

Hus nudu kunne du få det hele uden gummi. Så forskel er der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exile-63 skrev, for 37 minutter siden:

Hun skriver at hendes mand er i Lejligheden, det synes jeg lyder lidt mærkeligt og normalt ikke noget jeg ville have lyst til, bemærkede du @LoveGirls ham? 

Nej. Der var ingen andre, da jeg var der. Som jeg læser det, så er det kun om natten til det specielle tilbud.
Men det var en rigtig flot lejlighed, som hun helt sikkert ikke bor alene i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 15 timer siden:

Hus nudu kunne du få det hele uden gummi. Så forskel er der. 

Ja, der er sikkert mange forskelle. Nu tog jeg ikke Nudy uden gummi, så det var ikke en forskel for mig.

Men det var mere motivationen til sex jeg tænkte på. De har begge den samme glubske tilgang til den basale sex med grådige kys, meget tæt kropskontakt og så vil de kneppes. Og den samme sjove nysgerrige nærmest lidt uskyldige tilgang til nye sexuelle oplevelser, som Dark Sugarbabe så ikke var så erfaren i.

Jeg ved ikke om det er en Afrikansk ting, men det er bare et par varme piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LoveGirls skrev, for 12 timer siden:

Ja, der er sikkert mange forskelle. Nu tog jeg ikke Nudy uden gummi, så det var ikke en forskel for mig.

Men det var mere motivationen til sex jeg tænkte på. De har begge den samme glubske tilgang til den basale sex med grådige kys, meget tæt kropskontakt og så vil de kneppes. Og den samme sjove nysgerrige nærmest lidt uskyldige tilgang til nye sexuelle oplevelser, som Dark Sugarbabe så ikke var så erfaren i.

Jeg ved ikke om det er en Afrikansk ting, men det er bare et par varme piger.

det er en afrikansk, ting, varme intensitet umiddelbarhed og lyst

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...