klovnen080 103 Skrevet 14. April, 2023 Nina Soft på Amager Man går ikke forgæves, eller tager bussen. Holder ca. 2 minutter fra lejligheden, hvor hun er nu. Var 6. gang jeg besøgte Nina, og jeg bliver aldrig træt af at ligge og nyde 20 min pirrende arbejde op og ned ad stangen, indtil den sprøjter i munden på hende. Total nydelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klovnen080 103 Skrevet 14. April, 2023 Bare slet denne tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1462 Skrevet 14. April, 2023 (edited) klovnen080 skrev, for 4 minutter siden: Bare slet denne tråd Du kan selv editere og slette teksten som en start hvis du har lavet en fejl, eller det hele er en fejl. Bare klik på "rediger" under indlægget. Redigeret 14. April, 2023 af Hulbror Tilføjet forklaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 14. April, 2023 klovnen080 skrev, for 52 minutter siden: Bare slet denne tråd ... og der er ingen herinde der har rettighed til at slette din tråd. Hvis du ønsker hjælp til det, skal du rapportere dit indlæg og bede moderator om at slette det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slapman 283 Skrevet 14. April, 2023 klovnen080 skrev, for 4 timer siden: Nina Soft på Amager Man går ikke forgæves, eller tager bussen. Holder ca. 2 minutter fra lejligheden, hvor hun er nu. Var 6. gang jeg besøgte Nina, og jeg bliver aldrig træt af at ligge og nyde 20 min pirrende arbejde op og ned ad stangen, indtil den sprøjter i munden på hende. Total nydelse. Er hun stadig i Ørestaden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klovnen080 103 Skrevet 14. April, 2023 Nej, hun er et andet og "bedre" sted på Amager. Kontakt hende gerne for info. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Bjævermose 342 Skrevet 15. April, 2023 (edited) slapman skrev, for 23 timer siden: Er hun stadig i Ørestaden? Hej Ja, hun er i Ørestaden - det var hun i hvert tilfald går aftes. Max Redigeret 15. April, 2023 af Max Bjævermose 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg