Hop til indhold

Recommended Posts

Første anmeldelse fra min side af.

- Jeg har meget begrænset erfaring med gp, dette var mit tredje. Dog har jeg haft en meget dårlig oplevelse tidligere, hos en anden pige, så tænkte jeg ville byde ind her på forum fremover. Så andre kan undgå lignende.

 

Jeg besøgte i dag Celine i Struer. Hvilket var en super god oplevelse, hun er dejlig sød og smilende og taler godt engelsk. Hendes udseende er endnu bedre i virkeligheden, med masser af tatoveringer og piercinger over det hele. 

Vi startede med lidt kysseri og kærtegn, efterfulgt af en grundig inspektion af hendes dejlige krop, hun sørgede hele tiden for at holde hendes hænder optaget med nusseri. På med gummi, så forsigtigt frem, hun er en meget lille pige, og enormt stram. Vi kom op i tempo, her måtte jeg gi mig hurtigt, da hendes stønneri og dirty talk simpelthen var for godt.

Lidt mere nusseri, så blev det til til anden runde, nu var det tid til at prøve hendes sexede røv, vi forsøgte lidt men hun var for stram til at jeg kunne trænge ind. Så jeg måtte "nøjes" med hendes fisse i forskellige stillinger, hun fik en grundig omgang, til svedet haglede af mig og vi fik afsluttet. Jeg fik et kys i døren, og kørte hjemad. 

 

Det eneste negative var telefonen som larmede lidt hist og her. Det gik mig dog ikke så meget på. Pris virker normal for udenlandske piger. 

 

Jeg aner ikke hvor længe hun er i Struer, men hun kan klart anbefales, det var ihvertfald ikke mit sidste besøg. 

https://annoncelight.dk/showad/362591

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...