Joey Joe Joe 2913 Skrevet 13. April, 2023 (edited) https://annoncelight.dk/showad/366879 Har hun været i Odense før med navnet Alexis? Ligner meget hende. Hun gjorde det fint, men rart at vide om det er en ny eller en genganger man overvejer at besøge Redigeret 13. April, 2023 af Joey Joe Joe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 13. April, 2023 Hun kaldte sig Lina for ganske få dage siden, også i Odense Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 99 Skrevet 14. April, 2023 Jeg anmeldte hende, da hun kaldte sig Linr. Hun er sgu sød og imødekommende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thorsonito2 102 Skrevet 19. April, 2023 Jeg kontaktede hende med sms i sidste uge men så svarede hun at jeg skal først sende en selfie... Så er den "selfie mafia" tilbage i Odense..? Er der flere som har den samme erfaring med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 157 Skrevet 21. April, 2023 Thorsonito2 skrev, den 19.4.2023 at 12:28: Jeg kontaktede hende med sms i sidste uge men så svarede hun at jeg skal først sende en selfie... Så er den "selfie mafia" tilbage i Odense..? Er der flere som har den samme erfaring med hende? Tak for advarslen, så er hun strøget af min liste. Hvis Selfie-banden er tilbage, så håber jeg også at Juicy Dayana og Katy vender tilbage. De tøser var sgu dejlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg