peter54 1 Skrevet 12. December, 2013 Er der nogle der har besøgt Lady Gitte i Bække? hun ser spændende ud, jeg har sommerhus tæt ved og overvejer et besøg. Har tidligere besøgt en pige i Hovborg det var ikke godt gammelt beskidt hus, pigen var meget sød men kunne ikke dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 12. December, 2013 Er der nogle der har besøgt Lady Gitte i Bække? hun ser spændende ud, jeg har sommerhus tæt ved og overvejer et besøg. Har tidligere besøgt en pige i Hovborg det var ikke godt gammelt beskidt hus, pigen var meget sød men kunne ikke dansk Skriv Lady Gitte i søgefeltet og du får svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydjyden 106 Skrevet 13. December, 2013 Når du søger, får du noget knap så rosende frem. Jeg vil sige, at da jeg besøgte hende, var hun super fræk'nærværende og engageret. Dejlig Q med vildt store bryster og god verbal. Det er dog 3-4 år siden, så tingene kan selvfølgelig have ændret sig, men jeg var altså godt tilfreds - leg m blid dominans / rollespil, som hun løste til et 10 tal (på 13-skalaen ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter54 1 Skrevet 13. December, 2013 ok vil måske prøve næste gang jer er på de kanter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg