Hop til indhold

Recommended Posts

https://www.royalthaimassageaalborg.dk/

- flot hjemmeside de har, gik vist forbi dem inde i Aalborg på et tidspunkt og tænkte, hmm der kunne man da godt gå ind / ned, men da jeg var derinde idag, er det nu ikke det fedeste sted i Aalborg, mødte faktisk nogen ret fulde mennesker sådan en omkring kl 12.30. Men jeg kan jo have været uheldig. 

De tilbyder jo forskelligt, bla en sensual massage, den blev jeg nysgerrig på, men øh...måtte lige tjekke stedet ud først, så bestilte en ½ time på sms, da jeg havde set det kostede 200,-  Vel ankommet blev jeg vist ind i et af rummene, kun med forhæng, men det er tykke forhæng, ret mørklagt, det kan jeg godt lidt, men tænker også...så lægger der nok op til mere..
Først skulle vi aftale hvad der skulle ske, om jeg skulle have hård massage med kamfer-creme og olie til 300,- , ja hun prøvede at sælge lidt mere, men vi blev enige om soft massage til 200,- Så det blev til bahagelige strøg med olie, baller og lidt imellem der blev strjfet blidt, lækkert nok, der blev spredt ben og masseret inderlår og baller og...på den faktisk ret gode massage briks med hul til hovedet og spugt om jeg ville have mere sensuel masssage, men jeg takkede nej og måske næste gang, ved ikke helt hvad hun lagde op til, men øh...det var jo nok ikke helt stuerent. Til sidst blev olien vasket af med varmt sæbevand, det havde jeg ikke prøvet før, ret lækkert...men altså...vi nåede kun bagsiden af kroppen og tiden blev holdt. 
Komemr jeg igen, joe det tror jeg..vil prøve en time med sensual massage, tror jeg. HUn havde god energi og var en flink thai-pi--hmm dame  :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så fristende at sige ja tak når hun spørger om man vil have "ekstra". Den pleasure massage du beskriver er god taget pengene i betragtning 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pølsemanden

Stedet er anmeldt flere gange herinde, og de anmeldelser giver ikke det bedste indtryk, men kvaliteten kan jo have ændret sig siden.

Skriver man til dem og spørger til ekstra ydelser og priser, vil de aldrig svare på det men skriver istedet: "You come here and see." Så er jeg altså stået af, når de vil lokke en til at møde op for at få info.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pølsemanden skrev, den 16.4.2023 at 04:11:

Stedet er anmeldt flere gange herinde, og de anmeldelser giver ikke det bedste indtryk, men kvaliteten kan jo have ændret sig siden.

Skriver man til dem og spørger til ekstra ydelser og priser, vil de aldrig svare på det men skriver istedet: "You come here and see." Så er jeg altså stået af, når de vil lokke en til at møde op for at få info.

øh - er det ikke noget med de er forsigtige med at skrive pga noget lovgivning på området?  

Bortset fra det, så vil jeg da personligt hellere møde op og se på varene, end at få det beskrevet...lige som når man køber en brugt bil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Pølsemanden skrev, den 16.4.2023 at 04:11:

Det skyldes flere ting.
1. pigen vil se dig før hun tager stilling til om hun vil være intim med dig

2. hun har familie hun vil beskytte og venner som ikke behøver at vide hun knalder med andre

3. stedet masserer begge køn, og kvinder skal ikke vide at mændene får hevet i pomfritten

4. det er ikke tilladt at drive bordel i lokalet

5. når thaier taler om seksuelle ydelser, skal det helst være ansigt til ansigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi flere gange i nyere tid og det var en succes hver gang.

Hun er sød og pæn (lidt for overvægtig efter min smag, men stadig flot)

Hun giver et fint hj, hun tirre og hun smutter også gerne lige en finger op.

Efter massagen vasker hun dig ren med en varm klud og så får du lige et par bolcher og et glas vand med på vejen.

Det er en sikker vinder

Prisen har været den samme, hun har aldrig forsøgt at ændre prisen de 4-5 gange jeg har været der.

Hun tilbyder også FP

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...