Bozz 33 Skrevet 13. April, 2023 (edited) Jeg har I flere dag forsøgt at finde en GP. Der vil prøve yoni, men det er ikke nemt. Når jeg fortæller at det drejer sig om yoni får jeg ingen svar tilbage. Især er det thailandske piger der ikke er interesseret. Har dog fundet en ung GB som syntes det lyder godt, men ak træerne vokser ikke ind i himlen. Desværre rejser hun inden jeg har fri til at besøge hende. Og jeg ville have det dårligt med at snigløbe.en GP. Jeg tror på ærlighed så pige ved hvad hun går ind til. Er det mig der fremlægger mit ønske forkert. Eller er der generelt angst for yoni. Kom endelig med feedback back hvis jeg griber det forkert an Redigeret 13. April, 2023 af Bozz 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. April, 2023 Bozz skrev, for 16 minutter siden: Kom endelig med feedback back hvis jeg griber det forkert an Mange ved ikke hvad yoni betyder. Mange vil ikke have fingre i yoni. Dels fordi fingrene måske ikke er rene, dels fordi negle giver rifter hvis de ikke er ordentligt filede og nok mest fordi de fleste mænd ikke kan vente med at stikke fingre ind til kvinden er helt åben, og så gør det ondt. Min erfaring er bare at lave en aftale, begynde at lege og slikke hende åben og så sætte en finger lidt ind og kigge spørgende på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 13. April, 2023 (edited) Mon ikke man skal være meget sikker i sin sag for at give yoni-massage ... ? Een eller anden form for uddannelse - tantra ell. lign. .. Ellers forstår jeg godt pigerne ikke vil. Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Mange ved ikke hvad yoni betyder. Mange vil ikke have fingre i yoni. Dels fordi fingrene måske ikke er rene, dels fordi negle giver rifter hvis de ikke er ordentligt filede og nok mest fordi de fleste mænd ikke kan vente med at stikke fingre ind til kvinden er helt åben, og så gør det ondt. Min erfaring er bare at lave en aftale, begynde at lege og slikke hende åben og så sætte en finger lidt ind og kigge spørgende på hende. Og bruge kondom på fingrene. Det foreslog en pige jeg besøgte for et stykke tid siden .. da hun kunne mærke jeg kom lidt tæt på åbningen. Og det virkede fint. Det er rart at kunne massere blidt lige lidt inde i åbningen. Jeg forestiller mig en 'rigtig' Yoni-massage er nok en god del mere håndfast, og her skal man vide hvad man gør. Men jeg har ingen erfaringer .. det véd @Aarhuselsker måske mere om ... En anden pige jeg besøgte for nogle år siden nævnte også det med kondomet på fingrene, vi gjorde det dog ikke dengang, men hun sagde, hun synes det er frækt ... Prøv evt. at kontakte een af de danske klinikpiger .. nogle kan kontaktes her på EG - jeg tænker de kan give dig nogle råd og ideer ... Og måske købe en orange billet, rive en dag ud af kalenderen og smutte en tur til København ... Redigeret 13. April, 2023 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. April, 2023 sneræven skrev, 1 time siden: Jeg forestiller mig en 'rigtig' Yoni-massage er nok en god del mere håndfast, Nej, yonimassagen er velvære. Den håndfaste du tænker på er dearmoring, som kan være en lidt voldsom ting, men udført korrekt til stor hjælp for kvinden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14371 Skrevet 13. April, 2023 Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden: Mange ved ikke hvad yoni betyder. Mange vil ikke have fingre i yoni. Dels fordi fingrene måske ikke er rene, dels fordi negle giver rifter hvis de ikke er ordentligt filede og nok mest fordi de fleste mænd ikke kan vente med at stikke fingre ind til kvinden er helt åben, og så gør det ondt. Min erfaring er bare at lave en aftale, begynde at lege og slikke hende åben og så sætte en finger lidt ind og kigge spørgende på hende. Præcis, men jeg ville nu spørge inden jeg stak fingre ind….. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. April, 2023 Liv skrev, for 9 timer siden: Præcis, men jeg ville nu spørge inden jeg stak fingre ind….. Jo men jeg synes det er dræbende at spørge undervejs. Kropssproget siger alt. Hvis pigen slet ikke kigger ned når jeg forsigtigt sætter en finger lidt ind, eller på anden måde reagerer negativt så tolker jeg det som et ja. Hvis hun flytter sig lidt, eller stikker en hånd ned, er det nej. Jeg oplever for det meste at pigen brummer lidt tilfreds og skyder underlivet frem for at modtage. Når det er sagt skal det også nævnes at er man for tidlig ude, så flytter pigen underlivet eller lign, og senere når man har gjort forarbejdet færdigt, så kommer hun imøde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1090 Skrevet 14. April, 2023 Bozz skrev, for 18 timer siden: Og jeg ville have det dårligt med at snigløbe.en GP. Jeg tror på ærlighed så pige ved hvad hun går ind til. Er det mig der fremlægger mit ønske forkert. Eller er der generelt angst for yoni. Kom endelig med feedback back hvis jeg griber det forkert an Jeg tror, nogle siger nej, hvis ikke de ved hvad det er - det ville jeg selv gøre. Derfor kan det være okay, forsigtigt at føle sig frem - det har jeg fået flere gode oplevelser ved - især med købesex, da jeg gerne vil kunne leve op til det forventede. Så hellere sige nej, syntes jeg. Fornemmer jeg f.eks anal er et Issue, får han at vide det er langt fra sikkert det lykkedes og han må finde en anden hvis det er vigtigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 14. April, 2023 Aarhuselsker skrev, for 18 timer siden: Aarhuselsker skrev, for 18 timer siden: Mange ved ikke hvad yoni betyder. Mange vil ikke have fingre i yoni. Dels fordi fingrene måske ikke er rene, dels fordi negle giver rifter hvis de ikke er ordentligt filede og nok mest fordi de fleste mænd ikke kan vente med at stikke fingre ind til kvinden er helt åben, og så gør det ondt. Min erfaring er bare at lave en aftale, begynde at lege og slikke hende åben og så sætte en finger lidt ind og kigge spørgende på hende. Tror ikke man bare skal sætte en finger ind, uden hun ved hvad der skal ske. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 14. April, 2023 Har selv både modtaget og givet yoni massage. Alt starter udenpå. Og kvinden skal vide hvad det er der skal ske. Så mit forslag er helt klart, at kvinden skal vide hvad hun går ind til inden. Men det er fantastik, hvis det gøres af en der kan finde ud af det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. April, 2023 kvinde 1966 skrev, for 7 minutter siden: Tror ikke man bare skal sætte en finger ind, uden hun ved hvad der skal ske. Det er heller ikke det jeg gør. Jeg indikerer at jeg vil gå ind, ved lige at sætte fingeren ind mellem skamlæberne og trykke lidt på skedeåbningen. Metoden har altid virket og feedback har været meget tydelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 14. April, 2023 Aarhuselsker skrev, for 51 minutter siden: Det er heller ikke det jeg gør. Jeg indikerer at jeg vil gå ind, ved lige at sætte fingeren ind mellem skamlæberne og trykke lidt på skedeåbningen. Metoden har altid virket og feedback har været meget tydelig. Og det er jo godt det har virket for dig. Men yoni massage handler jo bl.a. os om at fjerne spændinger i underlivet, og det gør man ikke uden hun ved det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. April, 2023 kvinde 1966 skrev, Lige nu: Men yoni massage handler jo bl.a. os om at fjerne spændinger i underlivet, og det gør man ikke uden hun ved det Tja, det er det med begrebsforvirring. For nogen er yonimassage =velvære, og andre bruger termen for dearmoring. En lingam massage er jo velvære, og bevistgørelse, så her menes ikke spændinger. Den yonimassage jeg taler om er ren leg, velvære og eufori. En dearmoring skal man virkelig vide hvad man gør, og tingene er aftalt på forhånd, eller ender det nemt med at gøre tingene værre. Problemet er at termerne bruges af personer med forskellige udgangspunkter og mål. Der er også mange der kalder en blid massage for tantra massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golle 12 Skrevet 14. April, 2023 Jeg spørger ALTID kvinden hvad jeg må, hvis ikke det står i hendes annonce. Hvis ikke der står noget om at hun kysser eller ej, så spørger jeg hende. Og hvis ikke der står noget om finger i fissen, så spørger jeg hende også om det...... o.s.v.....o.s.v For mig tager det lidt af gnisten hvis jeg bliver afvist i det jeg gerne vil med hende, så derfor spørger jeg altid. Hun spørger jo også mig, hvis der er noget hun gerne vil prøve, eller gøre. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 14. April, 2023 Aarhuselsker skrev, for 27 minutter siden: Tja, det er det med begrebsforvirring. For nogen er yonimassage =velvære, og andre bruger termen for dearmoring. En lingam massage er jo velvære, og bevistgørelse, så her menes ikke spændinger. Den yonimassage jeg taler om er ren leg, velvære og eufori. En dearmoring skal man virkelig vide hvad man gør, og tingene er aftalt på forhånd, eller ender det nemt med at gøre tingene værre. Problemet er at termerne bruges af personer med forskellige udgangspunkter og mål. Der er også mange der kalder en blid massage for tantra massage Enig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4846 Skrevet 14. April, 2023 Der er også bare EKSTREMT mange mænd der "tilbyder" forskellige former for forkælelses-ydelser med mere eller mindre gennemskuelig amatør-indstilling til det. Rigtigt mange af dem bruger det som en slags forhandlings-teknik sådan á la "det er gratis for dig" som betyder "så vil du bytte med dit og dat?" i en eller anden variant. Mit råd vil være læg ud med at gøre det HELT klart at du ønsker at betale for hendes tid og om den tid du køber kan bruges til at du masserer hendes fisse indvendigt og udvendigt, med løbende feedback fra hende. At du ønsker at give hende nydelse. Og om hvilke forbehold hun evt. har. Det kan være ikke analt, bruge handsker, ingen olie eller alt muligt andet. Forventningsafstemningen er vigtig. Når jeg går på restaurant og der står noget uforståeligt på menukortet, så enten googler jeg eller også spørger jeg tjeneren, da jeg synes det er lidt kikset at side og flagre med sin mobiltelefon bare fordi den restaurant jeg er på insisterer på at bruge termer og betegnelser som selv ikke en hardcore madsnob med international karriere bag sig forstår hvad er. Ret ofte spørger folk ikke fordi de ikke ønsker at fremstå som dumme. Og hvis pigen du spørger er vant til BÅDE at det betyder "så giver du rabat når nu det jeg tilbyder er gratis for dig" og ikke ved hvad en yoni massage er og ikke gider bruge tid på at google det, så er det altså nok lidt som at starte på minus 8 i stedet for nul... eller noget Har man kompetencer så kan man med fordel nævne dem, vil jeg mene. Når nogen skriver til mig "jeg er VVS'er" i øjeblikket f.eks. så kan jeg da godt liiiiiiiige finde på at de springer køen over på ventelisten hvis nogen melder afbud. Det samme gælder når nogen skriver "jeg er fysioterapeut" eller "tantra massør"... eller fodboldspiller, har et rengøringsfirma, er vinduespudser, møbelsnedker... osv. osv. osv. Massør eller Yoni-massør med en slags udvidet forklaring (weekend-kursus, arbejdet professionelt, whatever) vil jeg bestemt tro en del kvinder vil reagere positivt på. Og dem der ikke gør, ja de var jo ikke et match uanset. Held og lykke med projektet! Kærligst, Eva PS: Kosmetiske tandlæger er særligt velkomne i løbet af 2023 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg