Hop til indhold

Summer Young - Aalborg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/366599

Var lige forbi Summer igår og hold nu fast hun er lækker og super sød! Helt klart en anbefalding herfra!!

Pæn og ren lejlighed, så afsted med jer boys før hun smutter..

PS.. hun er stram og det er virkelig godt.

Skrevet

Hello :) I'm happy I could make you feel the taste of paradise  and I enjoy it too you are definitely welcome to meet me again and thanks for the sweet words:)

Skrevet
dbking123 skrev, for 5 timer siden:

Var lige forbi Summer igår og hold nu fast hun er lækker og super sød! Helt klart en anbefalding herfra!!

Pæn og ren lejlighed, så afsted med jer boys før hun smutter..

PS.. hun er stram og det er virkelig godt.

Jeg kan kun tilslutte mig dbking. Jeg er selv lige kommet hjem efter endnu en time hos skønheden - og det bliver ikke den sidste^_^

Skrevet

Jeg er enig i at Summer er sød, serviceminded, dejlig stram og har en flot krop. Men jeg mener ikke hun er slet ikke smuk.

Skrevet
theplum skrev, for 49 minutter siden:

Jeg er enig i at Summer er sød, serviceminded, dejlig stram og har en flot krop. Men jeg mener ikke hun er slet ikke smuk.

Det er vel et spørgsmål om kvindeideal. I mine øjne er hun naturlig smuk, men nu er jeg heller ikke til store plastikpatter, VBG læber og utallige uafsluttede tegneserier tatoveret på kryds og tværs på kroppen..

Skrevet

Thank you :)you are welcome to visit me again if I'm not too ugly for you :* I don't remember you  theplum

Redigeret af hotsummer21

Skrevet

You are so sweet   I fell  confident with myself   and I know I'm not perfect  but I do care a lot about my clients and I want to make all of you happy  and in my eyes you are a gentleman  and welcome to visit me again 

Skrevet
kingdane68 skrev, for 4 timer siden:

A shame she doesn't suck without a condom - otherwise she's lovely to look at:P

I'm sorry but I don't offer services without condom  .

• 2 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.