Hop til indhold
Mogul

Best sensual massage in Østerbro

Recommended Posts

Guest … And Justice for All

Svært at se hende på de billeder - men dejligt at du havde en god oplevelse. Og i øvrigt velkommen til og tillykke med din første anmeldelse.

Redigeret af … And Justice for All

Del dette indlæg

Link til indlæg

Brenda annoncerer med et par farvebilleder på: SEXLYST.DK.

Har selv besøgt hende på ydre Østerbro sidst i januar 2023, hvor hun figurerede på sort/hvide fotos, men har endnu ikke

fået skrevet min egen anmeldese endnu, da jeg planlægger - helt klart - et genbesøg inden hun rejser hjem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når en som Brenda for fantastiske korte anmeldelser fra nyoprettede profiler. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men hvad er de statistiske odds for at det er begejstrede nyoprettede anmeldere, eller orkestrerede anmeldelser - jeg lader spørgsmålet stå. Min holdning er, at det er et klart faresignal.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper
Fantast skrev, den 13.4.2023 at 08:35:

Når en som Brenda for fantastiske korte anmeldelser fra nyoprettede profiler. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men hvad er de statistiske odds for at det er begejstrede nyoprettede anmeldere, eller orkestrerede anmeldelser - jeg lader spørgsmålet stå. Min holdning er, at det er et klart faresignal.

Når du tror du kan tage fejl. Skal du ikke skrive noget i anmeldelse, medmindre du har besøgt pigen. Din holdning i en anmeldelse hvor du ikke har besøgt pigen er off topic. 

Lav en rapport så tjekker vi skriv. 

Dette er gjort.

Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fantast skrev, den 13.4.2023 at 08:35:

Der en hel del gode anbefalinger af den pågældende pige, du kunne jo starte med at tjekke dem ud først, før du fare i blækhuset<_<

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...