Sexdyretxxx 75 Skrevet 12. December, 2013 Hejsa Hvor i Århus har I set nogle unge thaier mex. 25 år ? Har en gang været hor en ung nips på Holme Ringvejen, men hun er rejst hjem. Trænger til en ung slank pige og gider ikke kigge i 10 steder så håber at I kan hjælp På forhånd tak :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. December, 2013 Hejsa Hvor i Århus har I set nogle unge thaier mex. 25 år ? Har en gang været hor en ung nips på Holme Ringvejen, men hun er rejst hjem. Trænger til en ung slank pige og gider ikke kigge i 10 steder så håber at I kan hjælp På forhånd tak Der er en ung pige hos Chaba. Pæn men jeg har ikke fået massage af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nysgerrig fyr 0 Skrevet 14. December, 2013 Ok hvad har du fået ved hende? Pris? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. December, 2013 Ok hvad har du fået ved hende? Pris? Som skrevet - intet. Hilste blot på hende på vejen ind i rummet med en laber julemandel :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusfyr 2 Skrevet 16. December, 2013 (edited) Hvad med hende på N&N (Day?) jeg har ikke selv besøgt stedet, men kunne også godt tænke mig at høre om andres erfaring. Hened hos Chaba.. er det ikke Cartoon? (tidligere beskrevet) Redigeret 16. December, 2013 af Aarhusfyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. December, 2013 Hvad med hende på N&N (Day?) jeg har ikke selv besøgt stedet, men kunne også godt tænke mig at høre om andres erfaring. Hened hos Chaba.. er det ikke Cartoon? (tidligere beskrevet) Nej Carton er der ikke mere. Det er to nye piger. Den unge (som ligner Carton en del, som jeg husker Carton) , og så en sød sag på ca 35 - plus naturligvis ejeren Cat. Flere har jeg ikke set, men det svinger jo lidt i thaimiljøet med hvem der er hvor, hvortit og hvorlænge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg