Hop til indhold
dronde

privat-diskret i Odense

Recommended Posts

Hej ville bare høre om der var nogen der har erfaring med privat-diskret i Odense? Skulle være noget nyt der er startet op og overvejer at prøve dem... mvh dronde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nogle af de samme piger som også arbejder i bording.. har besøgt nogle af dem, og altid god service, tror "chefen" går meget op i god service :) altid go gfe. har nogen en speciel i tankerne?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej Ikke rigtig måske maria :-)..... men måske man bare skulle ring og få en aftale med en af de søde piger og bagefter lave en anmeldelse af det:-)....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt stedet, som er en privat lejlighed i den vestlige del af Odense. Stedet er diskret nok og lever fint op til navnet.

Oplevelsen med Rikke kan godt kaldes GFE, hun kysser virkelig godt.og hun fik da også en orgasme undervejs. Billederne er utvivlsomt af hende, men nok ikke af nyeste dato.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøvede at lave aftale med Maria, men hun var desværre blevet syg..

Jeg glæder mig meget over de er kommet til Odense også, der er så langt til Bording Hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej ville bare høre om der var nogen der har erfaring med privat-diskret i Odense? Skulle være noget nyt der er startet op og overvejer at prøve dem... mvh dronde

Hvad med et link, - eller fortæl hvor du har set annoncen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøvede at lave aftale med Maria, men hun var desværre blevet syg..

Jeg glæder mig meget over de er kommet til Odense også, der er så langt til Bording Hehe

Deres vagtplan for Odense har desværre ikke været så pålidelig her i starten. Jeg håber det bliver bedre fremover.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest privat-diskret.dk

Svar til den lange

det er helt spot on at den bestemt ikke har været til at stole på

først kom der en storm som gjorde at pigen ikke kunne komme frem og ja så har sydom også drillet os meget der over

vi beklager meget og håber bestemt at vi kan gøre det bedrer frem over

da vi kun har en pige på der over af gangen gør jo også at der ikke skal gå meget galt for at vi må lukke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...