dronde 47 Skrevet 12. December, 2013 Hej ville bare høre om der var nogen der har erfaring med privat-diskret i Odense? Skulle være noget nyt der er startet op og overvejer at prøve dem... mvh dronde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
masterkll2 8 Skrevet 12. December, 2013 Det er nogle af de samme piger som også arbejder i bording.. har besøgt nogle af dem, og altid god service, tror "chefen" går meget op i god service altid go gfe. har nogen en speciel i tankerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dronde 47 Skrevet 12. December, 2013 Nej Ikke rigtig måske maria ..... men måske man bare skulle ring og få en aftale med en af de søde piger og bagefter lave en anmeldelse af det:-).... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
masterkll2 8 Skrevet 12. December, 2013 chek anmeldelserne under jylland kan sige go for natalie, thilde, silvia (silvia er der ikke mere) alle sammen gode oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 656 Skrevet 12. December, 2013 Jeg har besøgt stedet, som er en privat lejlighed i den vestlige del af Odense. Stedet er diskret nok og lever fint op til navnet. Oplevelsen med Rikke kan godt kaldes GFE, hun kysser virkelig godt.og hun fik da også en orgasme undervejs. Billederne er utvivlsomt af hende, men nok ikke af nyeste dato. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommerfyr 15 Skrevet 13. December, 2013 Prøvede at lave aftale med Maria, men hun var desværre blevet syg.. Jeg glæder mig meget over de er kommet til Odense også, der er så langt til Bording Hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dronde 47 Skrevet 13. December, 2013 Ja det er der havde overvejet at køre til bording, men godt de er i Odense nu.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 13. December, 2013 Hej ville bare høre om der var nogen der har erfaring med privat-diskret i Odense? Skulle være noget nyt der er startet op og overvejer at prøve dem... mvh dronde Hvad med et link, - eller fortæl hvor du har set annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 13. December, 2013 http://www.privat-diskret.dk/index.php/vagtplan-randers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dronde 47 Skrevet 13. December, 2013 http://www.privat-diskret.dk/index.php/vagtplan-randers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 656 Skrevet 13. December, 2013 Prøvede at lave aftale med Maria, men hun var desværre blevet syg.. Jeg glæder mig meget over de er kommet til Odense også, der er så langt til Bording Hehe Deres vagtplan for Odense har desværre ikke været så pålidelig her i starten. Jeg håber det bliver bedre fremover. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest privat-diskret.dk Skrevet 14. December, 2013 Svar til den lange det er helt spot on at den bestemt ikke har været til at stole på først kom der en storm som gjorde at pigen ikke kunne komme frem og ja så har sydom også drillet os meget der over vi beklager meget og håber bestemt at vi kan gøre det bedrer frem over da vi kun har en pige på der over af gangen gør jo også at der ikke skal gå meget galt for at vi må lukke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 14. December, 2013 Tak for linket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg