Hop til indhold

Recommended Posts

Lisbeth fra Ribe er og bliver min helt store favorit. En utrolig flot blond kvinde i midten af fyrrerne. Lisbeth er meget diskret og ganske forsigtig, hun er ikke til alt og alle. Tillid er vigtig i relationen, til gengæld er det helt forrygende, når først denne tillid er opbygget. Vi har haft mange gode lange samtaler, om alt hvad livet bringer og vi har ikke mindst haft helt fantastisk sex. Lisbeth nyder helt klart sex, og for mig har det hver gang været en stor fornøjelse at mødes med Lisbeth, som jeg kun har mødt nyvasket og lækker.

Hav tålmodighed, når du kontakter Lisbeth. Vær ærlig og diskret. Til gengæld venter dig en superoplevelse. 

Næste gang jeg skal mødes med Lisbeth bliver ude i det grønne.... Glæder jeg mig?..... Ja det kan du tro, jeg gør.

https://sugardaters.com/da/profile/eqz4b7M8oM

 

Nåh ja, jeg ved, at I vil spørge hvad det koster. Men den snak må I tage med Lisbeth, i min optik er hun alle pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petter123 skrev, for 22 minutter siden:

Hej,

Hvad gav du for en aftale med hende?

Og hvad er Lisbeth til seksuelt?

Som jeg skriver, hvad Lisbeth forventer, må du tale med hende om. Jeg kommer ikke til at fortælle det, da jeg mener det er en privat sag.  Jeg er selv i den bløde genre, så jeg har ikke stødt på noget, som vi ikke har kunnet finde ud af. Faktisk har jeg kun haft helt fantastiske oplevelser. Men jeg er rimeligt sikker på, at vejen der til går gennem respekt og ordentlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i dialog med hende, og det virker meget positivt.

Men hun vil have 2200 for fem kvarter med en udløsning + kørepenge.

Det synes jeg er i overkanten. Så jeg sagde pænt nej tak og fik et sødt svar retur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petter123 skrev, for 51 minutter siden:

Jeg har været i dialog med hende, og det virker meget positivt.

Men hun vil have 2200 for fem kvarter med en udløsning + kørepenge.

Det synes jeg er i overkanten. Så jeg sagde pænt nej tak og fik et sødt svar retur.

Hvad er grunden til, at du lægger dette op? - Hvem har glæde af dette opslag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petter123 skrev, for 24 minutter siden:

Dem som gerne vil vide, hvad et besøg koster måske?

Hvis jeg var en af de mange søde kvinder derude, som måske/forhåbentligt også kigger med her i dette forum, så ville jeg skrive dig i den sorte bog. Netop med SD er det ikke sikkert, at det altid er et spørgsmål om kontanter, men lige så meget om oplevelser, ting eller hjælp på anden vis. Jeg oplever dit indlæg som en total manglende respekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så må du jo synes det. Jeg har delt min oplevelse om kvinden indenfor de retningslinjer, som sitet her foreskriver. Og jeg har forhåbentlig været med til at give et nuanceret billede af Lisbeth inkl. en meget positiv omtale af kommunikationen med hende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
M50plus skrev, for 22 timer siden:

Hvis jeg var en af de mange søde kvinder derude, som måske/forhåbentligt også kigger med her i dette forum, så ville jeg skrive dig i den sorte bog. Netop med SD er det ikke sikkert, at det altid er et spørgsmål om kontanter, men lige så meget om oplevelser, ting eller hjælp på anden vis. Jeg oplever dit indlæg som en total manglende respekt.

Der skal være en vis sammenhæng mellem hvad man giver og hvad man får. Det hører med til en anmeldelse af en hvilket som helst produkt eller serviceydelse.

Ja det var en super oplevelse. Men var det pengene værd sammenlignet med andre muligheder? Det hedder "value for money". 

Derfor er pris og andre modydelser en væsentlig del af en anmeldelse.

Hvis du synes det er mangel på respekt for pigen tror jeg mere det er omtalen af sugarbabes herinde som var de almindelige serviceudbydere, der kan virke respektløs. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, for 21 timer siden:

Der skal være en vis sammenhæng mellem hvad man giver og hvad man får. Det hører med til en anmeldelse af en hvilket som helst produkt eller serviceydelse.

Ja det var en super oplevelse. Men var det pengene værd sammenlignet med andre muligheder? Det hedder "value for money". 

Derfor er pris og andre modydelser en væsentlig del af en anmeldelse.

Hvis du synes det er mangel på respekt for pigen tror jeg mere det er omtalen af sugarbabes herinde som var de almindelige serviceudbydere, der kan virke respektløs. 

 

 

ja , og man kan jo spare begge parter for unødvendig henvendelse , hvis niveauet ikke passer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, for 22 timer siden:

Der skal være en vis sammenhæng mellem hvad man giver og hvad man får. Det hører med til en anmeldelse af en hvilket som helst produkt eller serviceydelse.

Ja det var en super oplevelse. Men var det pengene værd sammenlignet med andre muligheder? Det hedder "value for money". 

Derfor er pris og andre modydelser en væsentlig del af en anmeldelse.

Hvis du synes det er mangel på respekt for pigen tror jeg mere det er omtalen af sugarbabes herinde som var de almindelige serviceudbydere, der kan virke respektløs. 

 

 

Enig i at der i en anmeldelse kan gøres op om der er "value for the money", hvilket jeg faktisk gør, da jeg skriver" at hun er alle pengene værd". At oplyse hvad der er betalt eller hvad man har fået at vide, der skal betales, er en tingsliggørelse af et andet individ i det offentlige rum, som man bør holde sig for god til.

Med hensyn til Petter123, er der jo blot at nævne, at alt for ham handler om pris, hvilket kan se af hans kommentarer. Og husk det gode råd, som man får hvis man handler hos de finere mærkevarer, hvor der ikke er prismærke på: "Hvis du er nødt til at spørge efter prisen, så har du alligevel ikke råd, find da en anden butik at handle i."

Del dette indlæg


Link til indlæg
M50plus skrev, den 19.4.2023 at 10:04:

Enig i at der i en anmeldelse kan gøres op om der er "value for the money", hvilket jeg faktisk gør, da jeg skriver" at hun er alle pengene værd". At oplyse hvad der er betalt eller hvad man har fået at vide, der skal betales, er en tingsliggørelse af et andet individ i det offentlige rum, som man bør holde sig for god til.

Med hensyn til Petter123, er der jo blot at nævne, at alt for ham handler om pris, hvilket kan se af hans kommentarer. Og husk det gode råd, som man får hvis man handler hos de finere mærkevarer, hvor der ikke er prismærke på: "Hvis du er nødt til at spørge efter prisen, så har du alligevel ikke råd, find da en anden butik at handle i."

Synes det er fantastisk, at du har behov for at svine mig med noget, som er helt usandt. Jeg har blandt andet lavet indtil flere anmeldelser, som ikke handler om penge. 

Tror vist, at du er blevet lidt tøsefornærmet, fordi jeg ikke er enig med dig. Det er super fint, men hold dig lige til sandheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petter123 skrev, for 23 timer siden:

Synes det er fantastisk, at du har behov for at svine mig med noget, som er helt usandt. Jeg har blandt andet lavet indtil flere anmeldelser, som ikke handler om penge. 

Tror vist, at du er blevet lidt tøsefornærmet, fordi jeg ikke er enig med dig. Det er super fint, men hold dig lige til sandheden.

"Tøsefornærmet".... Nej det er du ikke i stand til, det kræver mere finesse end du er i stand til at levere. 

"Svine dig til" ... Igen rammer du forbi, du ville slet ikke opdage det, da jeg da ville gøre det på en mere raffineret måde end blot at skrive direkte, at du fuldstændig mangler pli.

Brug et par regnvejrsdage på at læse Emma Gad. Forsøg at forstå, hvordan det kan bruges i moderne kontekst og efterlev det. Så vil du måske en dag, hvis evnerne rækker, finde ud af, at ikke alt handler om penge, men om hvordan tingene bliver gjort. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keeper skrev, for 2 minutter siden:

Tilbage til anmeldelse. Jeres personlige fnidder kan i tage pm

Keeper

Jeg kunne ikke være mere enig!

m50 mener åbenbart han kan bestemme, hvad en anmeldelse er herinde.

Hvis man er så fintfølende, så er et Forum for anmeldelse af prostituerede måske ikke det rigtige sted at befinde sig.

Interessant nok, var Lisbeth selv meget tilfreds med tone og pli i vores dialog :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ
M50plus skrev, den 17.4.2023 at 11:33:

Hvad er grunden til, at du lægger dette op? - Hvem har glæde af dette opslag?

Det har jeg. Så bruger jeg ikke mere tid på hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været dialog med hende, og må sige at hun er sød at skrive med, ihenhold til prisen var jeg lidt skeptisk, men fandt hurtigt ud af, af prisen afhænger af ydelsen man ønsker, jeg aftalte et møde med hende hos mig, og må sige at hun er overraskende, hvis man synes hun er sød at skrive med, så er det ingenting iforhold til det man møder, hun er dejlig naturlig at se på og tale med, jeg betalte for 1 time og hun blev omkring 15 min ekstra og snakkede uden beregning, jeg har et ur hængende og bonus til hende, hun kiggede ikke en gang på det, det god stil og service for alle penge.
Giver hende fuld plade af stjerner herfra, 
Hende Skal jeg se igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...