Hop til indhold
Mads73

Emma i Flensborg

Recommended Posts

Emma fra Slovenien. 26 år 165 cm høj 75 D. Og det er hende på billederne. En lækker lille sag.:P

 

https://sexnord.net/en/profile/702394/emma

Første gang jeg besøger en Flensborg pige som kunne findes i et ejendoms kompleks hvor der også huserer flere i opgangen. Det minder mig om en tidligere bolle fabrik i Hvidovre.

En fin lejlighed til formålet og fik smidt tøjet.

Blev beordret op i sengen og hvor hun stater med at få klemt et kondom på og fin den suttet op fra slap. Det gjorde hun sku godt og nok noget af det bedste jeg har modtaget i lang tid, og hvis hun havde fortsat i 5 sek. mere så var jeg poppet.

Men har gik det så ned af bakke. Blev virkeligt kommanderet rundt og måtte ikke komme for tæt på og slet ikke røre og mærke hende. 

Startede så i missionær planke stilling efter nøje instrukser og ikke en særlig behagelig en. Nå jeg fik så trænet lidt i planken indtil hun fik nok derefter om i en doggi. Her blev jeg også instrueret i hvordan det skulle foregå og var endeligt en okay stilling. Nå nød synet af denne dejlige skønhed indtil hun sagde. Kom nu 2 min tilbage. Her tabt jeg sku lysten. Måtte ikke komme for tæt på for som hun sagde, du besøger et bordel og ikke din girlfriend. Hendes attitude er tysk kommando stil, hvor det handler om hurtigt ind og ud i en fart. Min tanke var da også mens jeg langsomt kom i tøjet. Sådan en luder kælling. Pisse lækker er hun sku, men med særdeles dårlig karma. Var ude igen efter 20 min. 

Konklusion. En god sutter pakket i en lækker krop. Men synes det er lidt synd at hun opfører sig i mine øjne, som en luder med dårlig attitude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen...Jeg har sikkert sparet mig selv for en dårlig oplevelse..Havde tænkt mig et besøg hos hende i morgen .(

Hendes egen beskrivelse siger eller det helt modsatte:

"BRANDNEU!

TOP SERVICE!
100% ECHT

Hallo Du :)
Ich bin süße 26 Jahre alt, und ich will gar nicht lange drum herum reden,
ich liebe Sex! .
Mit meinen strengen blonden Haaren, meinen eisblauen Augen
und meinen weichen, weiblichen Kurven raube ich dir jeglichen Verstand.

Ich kann es kaum erwarten neben dir zu liegen,
dir tief in die Augen zu schauen, und mit meinem Spiel zu beginnen,
denn ich beherrsche meine Kunst, ohne Zweifel.

In meiner Fantasie beginnen wir mit Zärtlichkeiten,
ich streichle dir sanft deinen Rücken, du verwöhnst meine bezaubernde N**** OW
bis wir langsam immer intimer werden.

Ich bl*ase dein bestes St*ck, bis du Alles um dich herum vergisst,
und ab diesem Moment bist du mir und meinem Charme völlig ausgel.
Schöner Sex und schließlich der gemeinsame Höhepunkt, ein Traum!

Aber unterschätze mich nicht!
Auch meine dominante Seite lebe ich gerne aus,
und zeige dir auf welche Arten ich dich sonst noch so um den Finger wickeln kann.
Lass dich überraschen!

Ich achte sehr auf mein gepflegtes Erscheinungsbild und ich denke es ist selbstverständlich,
dass ich auch von dir einen gewissen Grad an Hygiene erwarte.
Und am aller wichtigsten ist mir das respektvolle Miteinander.

Gerne ist auch der ältere Herr bei mir willkommen,
Hauptsache die Chemie stimmt!
Dann steht einem wundervollen Treffen nichts mehr im Wege,
dass du so schnell auch nicht wieder vergessen wirst!
Das kann ich dir versprechen!

Ich freue mich schon auf dich! :*

Küsschen  

Erwähne bitte bei deinem Anruf, dass du mich auf Sexnord oder Seite6 gefunden hast !!!  "

Del dette indlæg


Link til indlæg

Damen og hendes beskrivelse faldt jeg også for. Jeg ved ikke om hun lige har haft en dårlig oplevelse lige inden jeg kom forbi og det var det der kunne forklare hendes opførsel. Håber det var årsagen, men ærgeligt for hende, hvis det er tilfældet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...