Gameboy 4 Skrevet 11. April, 2023 Er der mon nogen som har besøgt denne skønhed og vil fortælle en smugle om besøget ??? https://annoncelight.dk/showad/318511 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie01. 97 Skrevet 11. April, 2023 Ved ikke om jeg er galt på den, men tænker det minder lidt om Brunella/Rose, etc... Hvis det er hende så har hun flere annoncer og forskellige tlfnr. En sød kvinde man kan små sludre med, og med ok service, selvom jeg mest er til hendes blow, og pillow talk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PFP Skrevet 11. April, 2023 Newbie01. skrev, for 1 minut siden: Ved ikke om jeg er galt på den, men tænker det minder lidt om Brunella/Rose, etc... Hvis det er hende så har hun flere annoncer og forskellige tlfnr. En sød kvinde man kan små sludre med, og med ok service, selvom jeg mest er til hendes blow, og pillow talk. Enig jeg mener det er den samme lille nips som hun beskriver dig selv i en anden annonce. Hun er meget sød og venlig, Blow er ok resten virker meget anstrengende for hende. Hun ligner ikke en der nyder sex, under samleje lignede hun en der havde smerter Men meget sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie01. 97 Skrevet 11. April, 2023 PFP skrev, for 1 minut siden: Enig jeg mener det er den samme lille nips som hun beskriver dig selv i en anden annonce. Hun er meget sød og venlig, Blow er ok resten virker meget anstrengende for hende. Hun ligner ikke en der nyder sex, under samleje lignede hun en der havde smerter Men meget sød Ja hun er ikke til dybe/hårde eller hurtige stød. Hvis det altså er hende. Tilgengæld var hun så sød at vi talte om at bruge en dag/weekend sammen, hvilket hun skrev tilbage til mig om samme aften. Det blev dog aldrig til noget, da en anden kaprede den plads et halvt års tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg