Mr Thai 105 Skrevet 11. April, 2023 Der har været skrevet om Emmee herinde før. det er et stykke tid siden, jeg besøgte hende sidst, men fik lyst til at mærke hende igen. https://annoncelight.dk/showad/367655 hvis kemien er der, er der ingen grænser for, hvor meget Emmee lever sig ind i akten. jeg fik hvad jeg kom for, og faktisk en del mere. Emmee er en lækker kvinde, med nogle særdeles veludviklede bryster. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 655 Skrevet 11. April, 2023 Helt enig, hun er en ener. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 12. April, 2023 Tilbyder hun sport i 2eren og dybe kys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ANALyst Skrevet 12. April, 2023 Hvor gammel er Emmee? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 28 Skrevet 12. April, 2023 Emmee tilbyder alt hvad du kunne ønske dig Dejlige kys og anal sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 12. April, 2023 Taler hun dansk og er det kun opkald til hende eller også SMS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 28 Skrevet 13. April, 2023 Skriver normalt på dansk og hun taler dansk Tror Imellem 38-45 år gammel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 655 Skrevet 13. April, 2023 michael40 skrev, for 4 timer siden: Skriver normalt på dansk og hun taler dansk Tror Imellem 38-45 år gammel Svært at bedømme hendes alder. Jeg tror dog du er noget over. Mit bud er at hun er i trediverne et sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 28 Skrevet 13. April, 2023 Måske hun siger 37 men jeg gætter på der skal ligges lidt til 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ANALyst Skrevet 22. Maj, 2023 Nu har jeg ringet til klinikken for at få en tid hos emmee, men hun er der først igen om nogle dage. Jeg kan få tid hos June. Er der nogle der kan fortælle lidt om hende? Højde og alder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 28 Skrevet 22. Maj, 2023 tror du bliver skuffet hun er kedelig lige modsat Emmee Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Thai 105 Skrevet 23. Maj, 2023 Hmmmmm…. Sgu har besøgt Emmee nogle gange på det sidste.. det har været lækkert, men hun har været indisponibel de sidste dage, dog vil hun være tilbage imorgen onsdag, så skrev til hende, at jeg ville komme der. Okay blev der svaret.. forventningens glæde var stor.. MEN så skrev hun, at prisen nu var steget med 200 kr… “never mind” skrev jeg, og må til at lede efter en erstatning… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg