Hop til indhold
Mildur

Balle Ørbæk Hoven

Recommended Posts


https://annoncelight.dk/showad/300350

Jeg har tidligere  besøgt stedet hvor der var god betjening af Thai-piger. Men nu skulle flueben sættes ved en uudforsket ting, en shemale. Og min anmeldelse står sådan lidt på to ben. Det første er let overstået. For mig er shemale ikke sagen. Jeg mangler den der fornemmelse af ægte feminitet som kun en genetisk ægte kvinde har, efter min helt subjektive mening. Så det var første og sidste besøg af den art for mig. Men det sagt, så har det jo sådan set ikke noget med Balle at gøre. Sådan hedder hun nemlig. Hun gjorde det ret fint. Jeg elsker Thai-konceptet, og i de rammer var hendes præstation godkendt. Billeder er bestemt ægte af hende, og de er også opdaterede. Specielt var jeg spændt på om hendes bryster i virkeligheden er struttende som på hendes billeder. Det er de. Hun gør sig umage for at tune ind på kundens ønsker i enhver retning indenfor det hun tilbyder i sin annonce. Så alt i alt godkendt besøg. Bare ikke lige mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...