Gæst Skrevet 12. December, 2013 Var forbi Mekong for en lille uges tid siden, hvor jeg fik en aldeles god og glimrende oliemassage af Am - pigen i den røde kjole på hjemmesiden - http://www.mekong-wellness.dk/ Som billederne antyder er Am en smuk pige - formentlig omkring de 30 - but who knows. Massagen var lige i skabet og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at hun er uddannet, og ved hvad hun gør. Hårdheden var lige i skabet til mig, og hun formåede at finde lige præcis de steder, hvor det gjorde nas på den rigtige måde ugen at være smertefuldt. Jeg er vild med at være sprit-nøgen og få klassemassage af en smuk pige, så jeg er ikke et sekund i tvivl om at jeg vender tilbage til Mekong - muligvis for at tjekke om den anden pige, Pen, holder samme klasse. Blev ikke tilbudt HJ, hvilket næsten også ville have fået mig til at flyve. Spørger aldrig selv efter det, da jeg finder det en smule respektløst, hvis der ikke har været optræk........men hvis andre ved bedre hører jeg meget gerne fra jer Et andet stort plus var at hun ikke ævlede og kævlede og pjattede.....nogen synes det er hyggeligt, men for mig som holder af at nyde massagen uden at live revet ud af den var Am's venlige men rolige måde lige sagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 1950 Skrevet 14. December, 2013 Blev ikke tilbudt HJ, hvilket næsten også ville have fået mig til at flyve. Spørger aldrig selv efter det, da jeg finder det en smule respektløst, hvis der ikke har været optræk........men hvis andre ved bedre hører jeg meget gerne fra jer Som der står på deres side "OBS: Der gives ingen seksuelle ydelser i forbindelse med massagen." Nok derfor du ikke blev tilbudt noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25030 Skrevet 14. December, 2013 Som der står på deres side "OBS: Der gives ingen seksuelle ydelser i forbindelse med massagen." Nok derfor du ikke blev tilbudt noget Den skal ikke nødvendigvis tages for pålydende. Der er efterhånden mange eksempler på, at det blot er noget, som etablissementet skriver, og når man først er kommet indenfor, forholder tingene sig helt anderledes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1028 Skrevet 14. December, 2013 Ja, de skriver det for at vise Polisen og Skattefar at det er et almindeligt, respektabelt, fysioterapeutisk sted uden ting der kan føre til anklager om alfonseri, menneskehandel, etc. Det svarer til at påføre stedet en spray der hedder "Police and Taxman go Away". Pigerne er der for at tjene penge, og helst mange penge, ved at behage og imødekomme klientellet. Bliver en ydelse afvist er det ofte fordi pigen er uoplagt eller i nogle tilfælde, fordi klienten er beruset eller usoigneret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest opturen Skrevet 29. Juli, 2014 Jeg kan da skrive under på, at dette ikke skal tages for pålydende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denhvideræv 0 Skrevet 12. August, 2014 Jeg kan da skrive under på, at dette ikke skal tages for pålydende... fortæl fortæl? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the jon 11 Skrevet 10. September, 2014 Var hos Am i aften og kan bare tilslutte mig til at hun giver en pragtfuld massage. Blev heller ikke tilbudt ekstra men det var nu heller ikke det jeg kom for. WIR: Helt klart! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maestro 239 Skrevet 11. September, 2014 W = Will I = I R = Return Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 189 Skrevet 11. September, 2014 HMBAS "Kommer jeg retur": Helt klart 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 189 Skrevet 11. September, 2014 H = Hvad M = Med B = Bare A = At S = Skrive 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the jon 11 Skrevet 11. September, 2014 Jensen fordi jeg bruger Google translate når jeg prøver skrive dansk og opgav at finde en oversættelse der lød ok. Der må du undskylde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 189 Skrevet 11. September, 2014 Jensen fordi jeg bruger Google translate når jeg prøver skrive dansk og opgav at finde en oversættelse der lød ok. Der må du undskylde. Du skal da ikke undskylde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 11. September, 2014 Google translate kommer ofte med vanvittig morsomme oversættelser. De er dog blevet bedre til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg