Hop til indhold

Efterlysning af Thai i albertslund

Featured Replies

Skrevet

Hejsa, er der nogle der kan hjælpe?   Besøgte for nogle år siden en Thai klinik på Roskildevej 147 i Albertslund, Der var en meget sød Thai med dejlig fyldige bryster. Hvor er hun henne nu?  Tror hun også var på en klinik i Høje taastrup stationscenter. Hun kaldte sig Jean/Chien eller noget lignende. Det var i en tidligere frisør/skønheds klinik. I dag er der en skønhedsklinik der. Mener det må have været mellem 2015 og 2020

Skrevet

Jeg tror du tænker på hende, der kaldte sig Gin. Det udtales som det, man drikker og kan derfor godt minde lidt om dine forslag. Hun var ganske rigtigt en kortere periode i Tåstrup. Ikke ved stationscenteret, men et sted der, sjovt nok, også har nummer 147. Jeg tror dog ikke, hun er aktiv mere. Det er nogen år siden, jeg sidst havde kontakt med hende

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
forkæleren skrev, den 12.4.2023 at 08:30:

Jeg tror du tænker på hende, der kaldte sig Gin. Det udtales som det, man drikker og kan derfor godt minde lidt om dine forslag. Hun var ganske rigtigt en kortere periode i Tåstrup. Ikke ved stationscenteret, men et sted der, sjovt nok, også har nummer 147. Jeg tror dog ikke, hun er aktiv mere. Det er nogen år siden, jeg sidst havde kontakt med hende

Hejsa,  øv det er en skam. Men så var jeg ikke helt galt på den.

Skrevet
  • Author
forkæleren skrev, den 12.4.2023 at 08:30:

Det med Høje Taastrup station var fordi jeg et par gange kørte hende til stationen med noget vasketøj, hvor hun sagde hun skulle besøge en veninde....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.