Mikker 31 Skrevet 12. December, 2013 Jeg tog chancen forleden dag, da jeg var ved Østerport st og kunne huske der lå et par steder i nærheden. Valget faldt på Saitarn, da stedet lå tættest på min parkeringsplads. Og det var så heldigt... Jeg blev budt velkommen af en køn pige, Nadia, og valgte en halv times hård olie massage (med understregning af hård). Hun foreslog thai massage, hvis det skulle være rigtig hård massage, men min krop er ikke længere helt til de specielle vrid der er i thai massagen, så jeg tog den semi-hårde olie. Det var noget af det bedste massage jeg har fået længe, og er helt på niveau med de tidligere piger hos min gamle favorit Exclusive på Grundtvigsvej. Prisen er dog over normalen med 500 for en time, men jeg kommer helt sikkert igen. Nadia taler fint dansk og er sød at tale med, selvom hun virker lidt reserveret. Thumbs up herfra! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. December, 2013 Hej Mikker, Tak for godt tip! Var der noget HJ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikker 31 Skrevet 13. December, 2013 Nej, hverken tilbud eller antydning. Men de tilbyder noget de kalder Golden hand, som er sensuel massage, så jeg skal ikke afvise du kan få det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg