½angel 1328 Skrevet 10. April, 2023 Er jeg den eneste der oplever, at jeg bliver logget ud af min profil konstant, når jeg sidder på Eroguide. Sker imens jeg bare er ved at indsætte en tråd eller skrive et indlæg til en tråd, på ti min skal jeg nok logge ind to tre gange. Andre der oplever dette, og er det et midlertidig problem med siden eller hvad kan det være? Tak for svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 826 Skrevet 10. April, 2023 har oplevet at blive logget ud pga inaktivitet når man skriver en tråd . men ikke to tre gange på ti minutter . måske en administrator kan kaste lys over hvornår inaktiviteten / log ud træder i kraft 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9801 Skrevet 11. April, 2023 Du kan sætte flueben i "husk mig" når du logger på. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 760 Skrevet 11. April, 2023 ½angel skrev, for 8 timer siden: Er jeg den eneste der oplever, at jeg bliver logget ud af min profil konstant, når jeg sidder på Eroguide. Jeg oplever at blive logget ud hvis min mobil skifter netværk, f.eks. fra wifi til mobilnetværk. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1328 Skrevet 11. April, 2023 North skrev, for 11 timer siden: Jeg oplever at blive logget ud hvis min mobil skifter netværk, f.eks. fra wifi til mobilnetværk. /North Sidder på PC'en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9525 Skrevet 28. April, 2023 ½angel skrev, den 11.4.2023 at 20:14: Sidder på PC'en. Gør som @Lauersenskriver, problem solved. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg