Hop til indhold

Bliver logget ud konstant

Featured Replies

Skrevet

Er jeg den eneste der oplever, at jeg bliver logget ud af min profil konstant, når jeg sidder på Eroguide.

Sker imens jeg bare er ved at indsætte en tråd eller skrive et indlæg til en tråd, på ti min skal jeg nok logge ind to tre gange.

Andre der oplever dette, og er det et midlertidig problem med siden eller hvad kan det være?

Tak for svar. 

Skrevet

har oplevet at blive logget ud pga inaktivitet når man skriver en tråd . men ikke to tre gange på ti minutter . måske en administrator kan kaste lys over hvornår inaktiviteten / log ud træder i kraft

Skrevet

Du kan sætte flueben i "husk mig" når du logger på.

Skrevet
½angel skrev, for 8 timer siden:

Er jeg den eneste der oplever, at jeg bliver logget ud af min profil konstant, når jeg sidder på Eroguide.

Jeg oplever at blive logget ud hvis min mobil skifter netværk, f.eks. fra wifi til mobilnetværk. 

/North 

Skrevet
  • Author
North skrev, for 11 timer siden:

Jeg oplever at blive logget ud hvis min mobil skifter netværk, f.eks. fra wifi til mobilnetværk. 

/North 

Sidder på PC'en.

• 3 weeks later...
Skrevet
½angel skrev, den 11.4.2023 at 20:14:

Sidder på PC'en.

Gør som @Lauersenskriver, problem solved.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.