Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Findes der ingen nye anmeldelser af Lullumay fra Egå? Hun ser rigtig dejlig ud, og overvejer et besøg.
https://annoncelight.dk/showad/346855

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Lullu May et par gange.

Hun er en xxl som hun skriver men en ganske sød kvinde, jeg er gået der fra hver gang godt tilfreds stillet.

Når du har fået tændt hende så er hun med på det meste også analt, her kan hun tage den i bund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Granny_Fucker skrev, den 16.4.2023 at 09:45:

Jeg har besøgt Lullu May et par gange.

Hun er en xxl som hun skriver men en ganske sød kvinde, jeg er gået der fra hver gang godt tilfreds stillet.

Når du har fået tændt hende så er hun med på det meste også analt, her kan hun tage den i bund.

XXL dækker over lidt forskellig, hvor stor vil du antage at hun er, (kg)?

hun er vel kun med på en gang analt, hvis der er udført betaling for det, eller kan man være så heldig at hun ber om det, når hun rigtig bliver tændt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Æ tømrer

Jeg overvejer et besøg. Jeg har en ting for modne kvinder der tænder på analsex. Og når der så er lidt til gården og gaden gør det faktisk overhovedet ingenting. Men kunne man håbe på at der er nogen der har besøgt denne dame, så man kan få en lidt mere detaljeret beskrivelse, dels af gp, men også af mødet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ tømrer skrev, for 18 timer siden:

Jeg overvejer et besøg. Jeg har en ting for modne kvinder der tænder på analsex. Og når der så er lidt til gården og gaden gør det faktisk overhovedet ingenting. Men kunne man håbe på at der er nogen der har besøgt denne dame, så man kan få en lidt mere detaljeret beskrivelse, dels af gp, men også af mødet. 

Lullu kan være naboens kone.

Hun er vel 160 cm høj og har lidt mave der af str XXL, hun har nogle gode naturlige bryster.

Ved mine besøg har vi startet med en krammer og lidt snak om løst og fast for lige at find ro, så et bad for at være klar til hyggen.

Hun har enten lagt splitter nøgen eller iført er par selvsiddende strømper ved mine besøg.

Man er ikke i tvivl om man gør det rigtigt når man varmer hende op hun klynker og bliver sjask våd hvis du gør dit forarbejde godt.

Jeg har kun taget hende bagfra når vi har knaldet men det er heller ikke en ringe stilling, når man lige har trængt ind i hende så begynder hun selv at støde i mod uanset om du er i fissen eller røven. Har du rigtigt tændt hende så skifter hun fra kom med det til knep mig indtil jeg har tømt mig i kondomet oppe i hende.

Er du til modne og bløde kvinde så er lullu et godt valg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gav Lullumay ikke tidligere sex uden kondom? Det er hun tilsyneladende stoppet med.

Jeg har haft en sms-korrespondance med hende for nogen tid siden, som hun blokerede fordi jeg ifølge hende stillede for mange spørgsmål. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ tømrer skrev, den 20.6.2023 at 17:43:

Jeg har endnu ikke fået aflagt et besøg, men hun står øverst på min liste. Så det kan ikke vare længe inden turen går forbi hende..

hvis du kommer først, så husk at lave en beretning her i tråden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peterxxxxxxxxxxxxx skrev, den 22.6.2023 at 09:06:

Gav Lullumay ikke tidligere sex uden kondom? Det er hun tilsyneladende stoppet med.

Jeg har haft en sms-korrespondance med hende for nogen tid siden, som hun blokerede fordi jeg ifølge hende stillede for mange spørgsmål. 

Jo. Jeg har for nogle måneder siden kneppet hende uden gummi og hun var også frisk på creampie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Æ tømrer
Pikhat skrev, for 15 timer siden:

Jeg har endnu ikke fået aflagt et besøg, men hun står øverst på min liste. Så det kan ikke vare længe inden turen går forbi hende..

hvis du kommer først, så husk at lave en beretning her i tråden.

Det skal jeg nok. Jeg skal en tur til Nordjylland i næste weekend, så jeg prøver at ligge turen forbi Århus.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...