Gæst Skrevet 12. December, 2013 De er begge fra Annoncelight Destuderende. ok sex, lidt dyrt 1300 for en halv time. lejlighed helt vildt ulækker katte over alt og der lugter ekstremt. besøger dem ikke igen. Lisa.himmel fake. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3348 Skrevet 12. December, 2013 De er begge fra Annoncelight Destuderende. ok sex, lidt dyrt 1300 for en halv time. lejlighed helt vildt ulækker katte over alt og der lugter ekstremt. besøger dem ikke igen. Lisa.himmel fake. du burde skrive lidt mere om hvem og hvor det du har skrevet kan ikke bruges til noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. December, 2013 De er begge fra Annoncelight Destuderende. ok sex, lidt dyrt 1300 for en halv time. lejlighed helt vildt ulækker katte over alt og der lugter ekstremt. besøger dem ikke igen. Lisa.himmel fake. Er det dig der hedder Lisa.himmel fake, eller er det en du henviser til..?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingThor 139 Skrevet 13. December, 2013 Her er et par links Destuderende: https://annoncelight.dk/annonce/90683/soedt-serioes-og-super-fraekt-par lisahimmel: https://annoncelight.dk/annonce/90592/lille-pige-venter-paa-sin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. December, 2013 Destudernede Det er et par unge mennesker der vil tjene lidt på sex. De ser ok ud og gør det kun sammen. Hun har dog søgt alene en gang. De tager 500 for et fælles blow og 1300 for en halv time sex. De lover alt muligt på Skype, men når det kommer til stykket er de kun med på en brøkdel af det. Det var ok frækt med et par selvom de virkede som om det bare skulle overståes. Det var hos dem og lejeligheden var ekstrem beskidt og lukter fælt der rigtig mange katte og er ikke så gode til at holde rent. Desuden var de ret skæve også. Udseende Hende 8 på en 10 skala. fyren har jeg svært ved dag jeg ikk er til fyre. Sexen 6 på en 10 skala stedet 1 på en 10 skala Lisa.himmel Er fake, jeg har skrevet og lavet aftaler 5-8 gange, der er ikke en eneste af dem der er blevet til noget. "hun" har vist forsskellige billeder i de sidste 2-3 måender hvor ikke et af dem er af samme person. Spild af tid. Link kan ses ovenfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg