Hop til indhold
Rugbrød

Sugar babe billeder og videor

Recommended Posts

Hej allesammen :) 

har desværre ikke været sammen med hende endnu, da jeg kan se hun ofte tilbyder at mødes, men da jeg kommer fra Århus har det desværre ikke været muligt endnu, men haft en del fornøjelser af hende den lyshåret på 22år med videor og billeder på Snapchat “ sbabekbh” 

bestilte personlige videoer hvor alt vi aftalte blev overholdt, hun spurgte efterfølgende også indtil hvad jeg syntes og god kommunikation, hun har den frækkeste stemme og er pisse lækker, jeg har til gode at mødes med hende og det skal jeg gerne snart !!!! 
 

min kraftigste anbefaling herfra med videoer og god service, og mødes SKAL jeg !!!! 

Redigeret af Rugbrød

Del dette indlæg


Link til indlæg
VesterbroMand skrev, for 4 timer siden:

Jeg har været sammen med hende en del gange. Og hun er ganske rigtigt en dejlig pige - Med en vanvittig lækker krop. Hun kan klart anbefales.

God fornøjelse.

Nu har du også udelukkende lavet anmeldelser af og indlæg vedr. denne pige herinde. Og to gange har du endda påstået, at det var dit første besøg hos hende, først ved en tidligere snap og så denne. Troværdigheden halter desværre gevaldigt. 

Når det så er sagt, så ser jeg ingen grund til at betvivle, at denne pige er et fint besøg. Der har været andre gode anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 7 timer siden:

Nu har du også udelukkende lavet anmeldelser af og indlæg vedr. denne pige herinde. Og to gange har du endda påstået, at det var dit første besøg hos hende, først ved en tidligere snap og så denne. Troværdigheden halter desværre gevaldigt. 

Når det så er sagt, så ser jeg ingen grund til at betvivle, at denne pige er et fint besøg. Der har været andre gode anmeldelser. 

Jeps, jeg har lavet to anmeldelser. Men det er så ikke om den samme pige. Den første anmeldelse var om denne søde pige, som denne handler om - Den anden var en lidt mørkere pige. Nogle piger bruger den samme snap.

Alt jeg skriver er ganske rigtigt - Kunne ikke drømme om at lave falske anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
UndercoverGuy skrev, for 8 timer siden:

Så er du nok blokeret. For her virker den fint 

ok, ja, det må være sådan - husker ikke jeg har søgt, været bekendt med profilen før

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har overvejet om jeg skulle svare på den her tråd, for hver gang jeg skriver herinde, kommer der en masse beskeder om at det er løgn, moderatorerne fjerner mine indlæg osv.

Det er ikke for at tude, men for at skrive at jeg håber i vil tage dette for hvad det er og skrive hvis i har spørgsmål.

- Trådstarter er ikke mig, ikke en jeg samarbejder med, men en jeg har skrevet med.

- Den pige jeg her bliver beskrevet som ‘den samme som’, har jeg også skrevet med. Hun er sød og dejlig, men hende og jeg er på ingen måde den samme.

- Ja, jeg (og sommetider nogle af mine veninder), sælger videoer via snappen, det kan man købe eller lade være. Og ja, jeg (og sommetider mine veninder), sælger også møder via snappen.

Jeg gør det fordi det er frækt, og fordi der er brug for pengene, jeg er ikke prof, så sommetider mister jeg lysten og skriver så jeg må aflyse, jeg er ikke prof, så der kan også risikere at være inkonsistens i mine tilbud osv.

Ja, jeg havde tidligere en profil der hed spigerne, den blev lukket ned.

Håber dette kan fjerne noget af mystikken og nogle af usandhederne i de ting der bliver skrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
spigerne skrev, for 7 timer siden:

- Den pige jeg her bliver beskrevet som ‘den samme som’, har jeg også skrevet med. Hun er sød og dejlig, men hende og jeg er på ingen måde den samme.

Tak for opklaringen, jeg har været i kontakt med jer begge, og det var heller ikke mit indtryk, at der var tale om den samme person.

Del dette indlæg


Link til indlæg
spigerne skrev, den 6.6.2023 at 08:09:

Jeg har overvejet om jeg skulle svare på den her tråd, for hver gang jeg skriver herinde, kommer der en masse beskeder om at det er løgn, moderatorerne fjerner mine indlæg osv.

Det er ikke for at tude, men for at skrive at jeg håber i vil tage dette for hvad det er og skrive hvis i har spørgsmål.

- Trådstarter er ikke mig, ikke en jeg samarbejder med, men en jeg har skrevet med.

- Den pige jeg her bliver beskrevet som ‘den samme som’, har jeg også skrevet med. Hun er sød og dejlig, men hende og jeg er på ingen måde den samme.

- Ja, jeg (og sommetider nogle af mine veninder), sælger videoer via snappen, det kan man købe eller lade være. Og ja, jeg (og sommetider mine veninder), sælger også møder via snappen.

Jeg gør det fordi det er frækt, og fordi der er brug for pengene, jeg er ikke prof, så sommetider mister jeg lysten og skriver så jeg må aflyse, jeg er ikke prof, så der kan også risikere at være inkonsistens i mine tilbud osv.

Ja, jeg havde tidligere en profil der hed spigerne, den blev lukket ned.

Håber dette kan fjerne noget af mystikken og nogle af usandhederne i de ting der bliver skrevet.

Har du ikke en ny snap du kan sende pm? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
srndpty skrev, den 23.7.2023 at 01:53:

Har du ikke en ny snap du kan sende pm? :)

Det ved jeg ikke om man må skrive herinde, men jo, sbabekbh er den nye snap vi bruger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må jeg ikke tilslutte mig, at snapkontoen og tilbuddene og pigerne derfra er ganske reelle?

Jeg fornemmer, der pt er tre piger om kontoen - men det skifter. Ligesom en anden - nu afdød - lignende konto, der også har været debatteret herinde. Jeg har indtryk af, at det bare er nogle unge frisindede piger, der elsker sex og pengene, der følger.

Jeg har mødt to af de tre piger - jeg er især vildt med den ene, der mest af alt minder en naboens datter i en smuk udgave. Slank, god figur, flotte mid-sized bryster med små brystvorter. Et uskyldigt smil og en anelse genert, når hun første gang tager fat om...  :) På den gode måde.

Udseende: 9/10

Behandling: 9/10

Pris: 7/10 - det er jo nok lidt dyrere end normalen - men hvis du som jeg helst vil finde en blanding mellem en GP og en SB, så er det helt perfekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...