Hop til indhold
Guest Bødlen

“Sikke en frisk fyr”

Recommended Posts

Guest Bødlen

sikke en karl, knalde med svigerdatter….:( har et par (lækre svigerdøtre) men ku da aldrig finde på at….. Kunne du ?

https://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/brian-55-jeg-knalder-min-svigerdatter/6512362

Her er teksten

Hej Signe
Jeg er en flot fyr på 55 og det kan ses jeg stadig dyrker intensiv kampsport og kan stadig forsvare mit sorte bælte. Jeg er slank og fit med alt hår og intet gebis. Min søn er 32 og har travlt med karrieren, jeg er selvstændig og formuende og arbejder, som det passer mig og har ansat en daglig leder i min virksomhed. Min søn og hans kone har købt hus og have, og de er rigeligt at se til med to børn - dejlige børnebørn.

Min søns mor og jeg blev skilt i al fredsommelighed for et par år siden, og jeg har da haft et par affærer med kvinder siden, men jævnaldrende, og de siger mig intet. På en eller anden måde er de for gamle kropsligt.

Selv er jeg potent som en 30-årig, muligvis på grund af den megen sport og fravær af rygning, overvægt og et moderat til beskedent alkoholforbrug.

Jeg hjælper min søn og hans kone med havearbejde og de småting, der altid er at gøre i et gammelt hus. En søndag, sidste sommer, hvor det var pokkers varmt, smed jeg t-shirt og gik kun i korte bukser og svedte, da jeg slog græs og lugede i bedene.

Børnebørnene var lagt til middagslur, knægten min var på job, min søde og kønne svigerdatter kom ud i haven kun bikini-bund, hun var topløs, sikke et syn. Hun kom med en kold øl, og spurgte, om jeg trængte til et lille pust og en øl, og ja begge del kunne da være fint

Jeg reagerede på hendes topløshed med at få rejsning. Jeg kunne ikke kontrollere det, hun smilede, men sagde ingenting. Vi sad og småsludrede om børnebørnenes udvikling, og hun udtrykte glæde ved min hjælp med hus og have og udtrykte forståelse og frustration over min søns mange timer på jobbet, og ind i mellem weekendarbejde.

Jeg kunne ikke andet end sige at, det var altså noget de skulle tale om og prioritere, og jeg tænkte på, at han tjener penge for dem begge.

Da hun tog den tomme ølflaske, strejfede hun min bule i bukserne og sagde, at hun havde brug for hjælp. Hun havde ikke haft sex i flere uger, om jeg ville.

For at gøre historien kort så havde vi forrygende god sex og har nu jævnligt sex. Det er skidegodt hver gang, og hun nægter ikke min søn noget. Det er nærmere ham, der ikke er nærværende nok og forfører sin kone.

Vi er enige om, at det er 'kun sex' og ikke kærlighed, og hun siger selv, at det holder hende fra andre fristelse med jævnaldrende mænd. På den måde ser jeg, at jeg gør min søn en tjeneste, at jeg er medvirkende til, at hun ikke får interesse for andre mænd, og når han får mere overskud, glider jeg ud af hendes sexliv.

Jeg har forsøgt at tale med knægten om, at han skal prioritere sine børn og kone noget mere, men jeg taler for døve øren. Jeg har tilbudt at kompensere et indtægtstab, så han kan være mere far og ægtemand, men heller ikke det ville han tage imod.

Jeg er 100 procent sikker på at han er sin kone tro. Signe, jeg er i vildrede; stopper jeg med at have sex med svigerdatteren, risikerer min søn, at han skal skilles før han fatter at det er galt. Opdager han at jeg knalder med hans kone, ved jeg ikke hvordan han reagerer. Jeg er selv skilsmissebarn og ønsker ikke at mine børnebørn skal blive det.

Brian

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er da en afskrift fra De Grå Sider fra dengang far var dreng :mrgreen: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså hvis historien er rigtig.

Så dør han, hvis sønnen nogensinde finder ud af det, måske endda kvalt i hans eget sorte bælte.

At konen gør det er svinsk, at ens far gør det med ens kone, er verdensødelæggende for den mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Puhaa!!...fik sgu lige min hvidvin galt halsen her...Hvis dette er en sandfærdig beretning, må jeg sige det er noget af det mest dysfunktionelle og vederstyggelige ham faren og hende svigerdatteren har gang i .......hvis denne lille, usikre mandsling har sort bælte i karate, er han vel for fanden netop toptrænet i respekt og selvkontrol..:ph34r:...ikke mindst til sin egen familie...sit eget kød og blod.

At denne lille, usikre mandsling oven i købet stinker langt væk af et abnormt, narcissistisk selvbillede er vel ligeledes nærmest det stik modsatte af den filosofi, der ligger bag den sande karatesport..... I den grad psykopatiske træk vi ser her.....Ja, svigerdatteren er virkelig helt lost på alle måder.. når dette bliver opdaget, bliver der HELL TO PAY i allerhøjeste potens.

Jesus Christ, hvor er dette fucked up!:twisted:...håber virkelig bare dette er nogen der troll'er lidt på EB:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
GIANT COCK skrev, for 6 minutter siden:

der troll'er lidt på EB

Det eneste sande der står i EB er prisen og datoen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...