tantra-nyderen 6 Skrevet 12. December, 2013 Er der nogen der kender og vil fortælle mig om der findes en kvindelig kropsmassør der hemmeligt giver happy ending efter endt almindelig kropsmassage. Send gerne en privat mail til mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dklook 43 Skrevet 12. December, 2013 Vil rigtig gerne høre med om dette!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 612 Skrevet 12. December, 2013 (edited) Lytter spændt med. I mellemtiden kan jeg henvise til hende her som giver super kropsmassage og svensk hvis det ønskes, det er dog ikke "hemmeligt" at hun tilbyder det. Til gengæld er hun en rigtig massør og tilbyder ikke andet. Og synes jeg er lidt mere frækt end hvis man kan bestille alt muligt B2B, samleje, fransk mv. Man undgår at blive helt rundtosset af valgmulighederne og kan koncentrere sig om den gode massage. Se mit indlæg her '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Redigeret 12. December, 2013 af nylonlover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25030 Skrevet 13. December, 2013 Hvis det er noget, der skal svare til dit handle var tantraliv.dk måske et bud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg