Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/357740

Jeg ved ikke hvor meget der er og sige fordi jeg synes allerede de fleste anmeldelser har sagt det meste om hvor dejlig hun er:wub:

Hendes billeder er 100% ægte, vil endda gå så langt og sige at hun ser bedre ud i virkeligheden:P jeg har vært ved hende 3-4 gange vil jeg nok tro, måske lidt mere (holder som sådan ikke styr på det) og der har aldrig vært nogle og klage over, man møder hende altid med et smil. Og hun sørger virkelig for man føler sig special, og så er det et kæmpe plus at hun ikke sidder og kigger på klokken hele tiden men bare fokusere på en, hun er super glad for og kysse og jeg elsker det og lapper det bare i mig haha:wub: jeg vil helt sikkert blive ved med og komme igen, hun tager desværre lige på 2 ugers ferie så må prøve undvære hende:D jeg kan klart anbefale hende til alle andre herinde 10/10 oplevelse med hende hver gang og hun er frisk på det meste

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...