Hop til indhold

Norsk pige i esbjerg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/337989

hold nu hun tror hun er dronningen over alle

skrev med hende, hold lige kæft en kælling

mit råd hold jer væk spar jeres penge

først vil hun have 2000,- for 1 time

hvor hun er har jeg en kammerat som bor lige rundt om hjørnet 

så kommer ikke på mere på adressen

skrev til hende det ikke lige var stedet for mig

fuck en sviner jeg fik

og svare kan hun hellere ikke finde ud af

kunne have kneppet 4 i den tid vi skrev sammen

mit råd bliv væk 

der er andre piger i Esbjerg som har en bedre service

Skrevet
Bull1958 skrev, for 51 minutter siden:

hold nu hun tror hun er dronningen over alle

skrev med hende, hold lige kæft en kælling

mit råd hold jer væk spar jeres penge

først vil hun have 2000,- for 1 time

hvor hun er har jeg en kammerat som bor lige rundt om hjørnet 

så kommer ikke på mere på adressen

skrev til hende det ikke lige var stedet for mig

fuck en sviner jeg fik

og svare kan hun hellere ikke finde ud af

kunne have kneppet 4 i den tid vi skrev sammen

mit råd bliv væk 

der er andre piger i Esbjerg som har en bedre service

Samme oplevelses havde jeg med hende i Århus.

Som også tidligere skrevet, her på siden.

Skrevet
  • Author
TT123 skrev, for 48 minutter siden:

Samme oplevelses havde jeg med hende i Århus.

Som også tidligere skrevet, her på siden.

Hun er på drogs

Skrevet

Det et da sjovt som jeg slet ikke ,kan genkende det.. Jeg har så været så heldig, have fornøjelsen, at besøge den norske Lena, I Esbjeg i påsken .. :)

Efter nogen forsøg, lykkes det mig at få lavet en aftale med hende.. det skulle da hurtig vise sig at jeg ikke gik forgæves...

Det første som mødte mig, da hun åbnet døren , var en virkelig flot og sød pige , hendes annonce passer hel bestemt at det er hende på foto  :D

Hun er en virkelig flot, som ikke er bange for at leve sig selv ind i det hun laver,  jeg valgte at tage en time GFE sammen med hende, kunne godt have brugt meget mere tid, sammen med hende for wow hun er lækker og en rigtig vildkat :P  efter vores dejlig time sammen, følte jeg mig virkelig godt behandlet, og det er ikke sidste gang jeg har besøgt hende ..

Hendes priser er slettet ikke tosset, for man får virkelig, en oplevelse for sine penge, og man føler sig ikke snydt :)men husk nu behandle hende, som en gentleman, så kommer man nok meget længere 

Hilsen Nico

Redigeret af Nico-Als

Skrevet

Hej 

Jeg total fan af Lena, hun er ikke den billigest af dem alle. Men hun er det hele værd. Hun et super vild og sjov at være sammen med. Vi har efterhånden prøvet lidt af hvert. Hun har de frækkeste øjne og er klar til det hele. Jeg har ikke oplevet at hun skulle være på stoffer. Men hun er lidt skør på den gode måde.

10 ud af 10 herfra. Jeg skylder hende en særlig tak for den sidste gang, hun var bare så fræk.

Hilsen Sonny

Skrevet

Har besøgt hende 3 gange indenfor meget kort tid og det har været fantastisk, hun er virkelig vild på den gode måde, men godt nok træt efter en time med hende, jeg skal se hende i gen, fantastisk sex og skøn krop, desværre meget vanedannende 

Skrevet

Jeg overvejede at besøge hende, men så kom denne anmeldelse og oven i det flere som kunne genkende beskrivelsen. Jeg finder en anden, en Thai tror jeg.Dette eksempel viser bare hvor stor betydning ÆRLIGE anmeldelser har.

Skrevet
Fedtsprøjten skrev, for 25 minutter siden:

Så når man laver en positiv andmeldelse så er man automatisk fuld af løgn :huh::huh:

Hvad snakker du om?, der da ikke nogen som skriver det:ph34r:

Skrevet
Fedtsprøjten skrev, for 50 minutter siden:

Så når man laver en positiv andmeldelse så er man automatisk fuld af løgn :huh::huh:

Nok mest når, det er en ny oprette profil, der skriver meget positiv.

Skrevet
  • Author

Ja så fik hun åbenbart nok af Esbjerg ;)

Tror ikke hun kommer tilbage :-)

Helt ærlig drenge som har været ved hende, tror ikke en skid på at i har haft en god tur med hende undtagen at i selv er på et eller andet

Skrevet
  • Author
Sonny123 skrev, den 10.4.2023 at 20:43:

Hej 

Jeg total fan af Lena, hun er ikke den billigest af dem alle. Men hun er det hele værd. Hun et super vild og sjov at være sammen med. Vi har efterhånden prøvet lidt af hvert. Hun har de frækkeste øjne og er klar til det hele. Jeg har ikke oplevet at hun skulle være på stoffer. Men hun er lidt skør på den gode måde.

10 ud af 10 herfra. Jeg skylder hende en særlig tak for den sidste gang, hun var bare så fræk.

Hilsen Sonny

Helt ærlig Sonny

er du på et eller andet

eller var du bare trængende :D

Skrevet
  • Author
Fedtsprøjten skrev, den 13.4.2023 at 15:57:

Jeg vil gerne kommentere din andmeldese
enten er du trængende og ser eller høre noget eller du er på nogen

Skriv hvor du mødte hende i pb

men tror ikke en skid på du har mødt hende i esbjerg 

Skrevet

Har jeg nogensinde påstået at jeg har mødt hende  det var bare en generel opfattelse at hver gang nogen laver en positiv andmeldelse så er de fulde af løgn 

Skrevet

Godt nok en gang ævl at høre på,nej hun er ikke i Esbjerg mere nu, ærgerligt for os der virkelig nyder hendes selskab men er ret sikker på hun kommer tilbage, tror alle kan have en dårlig dag, men derfor er der ingen grund til at svine hende til, hun er faktisk rigtig sød og vild at have sex med. 

Skrevet
Bull1958 skrev, den 14.4.2023 at 17:55:

Jeg vil gerne kommentere din andmeldese
enten er du trængende og ser eller høre noget eller du er på nogen

Skriv hvor du mødte hende i pb

men tror ikke en skid på du har mødt hende i esbjerg 

Kan godt forstå hvis dit profilnavn stemmer overens med dit fødeår at hun ikke tænder vildt meget på så moden en herre og det så kan påvirke oplevelsen ;) jeg har nu også besøgt hende i Esbjerg, og synes ikke hun fortjener dårlig omtale.. Hun har galoperende ADHD, hvilket nok er det du forveksler med at hun er på stoffer. Det at hun er lidt gak synes jeg egentlig er meget frækt. Eneste ting jeg fortryder er at jeg ikke besøgte hende tidligere så det kunne være blevet gentaget :)

mvh en hyppig læser der for første gang ikke kunne holde sig fra tasterne…

Skrevet
Bull1958 skrev, den 14.4.2023 at 17:49:

Helt ærlig Sonny

er du på et eller andet

eller var du bare trængende :D

Flot Bull

Du fik ikke chancen for at møde hende, fordi det lykkes dig at pisse hende af inden. Så jeg tro ikke helt du er den rette til at udtale dig. Og nej jeg er ikke på noget, er du. Hun er min 10 id af 10.

Hun har den dejligste lille røv. Skønt smil.

Hilsen Sonny

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.