Guest Per lille mand Skrevet 10. April, 2023 (edited) https://annoncelight.dk/showad/337440 Hej med jer.. Er der nogle a jer der har prøvet denne pige? Jeg tror billederne kommer fra en flim fra nettet, derfor jeg spørger jer. (Hvis det hende betaler jeg gerne mere) for s hun er hot) Mange tak! https://www.xvideos.com/video59794157/hot_amateur_teen_sex_-_girl_with_natural_huge_tits_fucked_hard Joysticket er næsten gået i stykker til denne film.. hæh Redigeret 10. April, 2023 af Per lille mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 255 Skrevet 10. April, 2023 Hende kan du roligt besøge. Hun gav mig god service den ene gang at jeg har besøgt hende. Hvis ikke det er hende på billederne så er de ihvertfald vellignende. Alderen som opgives i annoncen passer også meget fint. jeg har kun godt at sige hvis du leder efter en moden lidt chubby, men velholdt kvinde. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 827 Skrevet 10. April, 2023 Du har ret . Billederne ER stjålet fra dén video … 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1661 Skrevet 10. April, 2023 Vendelboen skrev, for 2 minutter siden: Du har ret . Billederne ER stjålet fra dén video … Synd, for jeg fik ellers lyst til at besøge hende, men den slags tyveri og bedrageri, skal ikke belønnes, så jeg holder mig væk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 358 Skrevet 10. April, 2023 Tja, det kunne godt se ud til at billederne er fra filmen. Men jeg har kneppet hende 2 gange med største fornøjelse uden at tænke på at det ikke var hende. Og jeg gør det gerne igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 325 Skrevet 10. April, 2023 (edited) Hvor er det misvisende at bruge sådan nogle billeder. Hvis Kællepige på 51 år er så velholdt, hvorfor bruger hun så ikke billeder af sig selv. Ikke nok med at det er falske billeder hun bruger, det er også af en kvinde der er mindst 20 år yngre. Ikke i orden, når kvinden forsøger sig med det, når hun spilder andres tid. Redigeret 10. April, 2023 af GBlover 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Per lille mand Skrevet 12. April, 2023 (edited) Sailorman skrev, den 10.4.2023 at 14:49: Hende kan du roligt besøge. Hun gav mig god service den ene gang at jeg har besøgt hende. Hvis ikke det er hende på billederne så er de ihvertfald vellignende. Alderen som opgives i annoncen passer også meget fint. jeg har kun godt at sige hvis du leder efter en moden lidt chubby, men velholdt kvinde sejer skrev, den 10.4.2023 at 16:00: Tja, det kunne godt se ud til at billederne er fra filmen. Men jeg har kneppet hende 2 gange med største fornøjelse uden at tænke på at det ikke var hende. Og jeg gør det gerne igen Jah jeg stolede på jer, og jah det var ikke lige min type.. jeg ved godt kvinder i denne branche er lidt "mærkelige eller ja" livet har nok været svært for dem. Mænd har været onde imod dem, men hvorfor overfor mig? For mig, kunne jeg brugt pengene på en bums på gaden.. så havde de nok brugt dem på deres hunde og druk. Penge ud af vinduet. Og brysterne er ikke ligesom på billederne, de er nok store det var en eneste plus, så sejer havde nok lukket øjnene. Fik en ok service, fik en bedre service et andet sted.. til billigere penge service er sq ikke alt. Hun har en grund hun bruger billeder fra andre, i skulle selv bedømme det. Så skulle hun ikke sæt billeder på hendes add. Det var husmor sex, til en dyr pris.. Go dag.. håber ikke jeg fornærmer folk. Redigeret 12. April, 2023 af Per lille mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 325 Skrevet 13. April, 2023 (edited) Ærgerligt at høre, du ikke fik en god oplevelse. Har også haft en lignende tur og er sikker på, der desværre er rigtig mange andre der også har. En lærerig erfaring, man er blevet gjort mere opmærksom, når man skal se på annoncer. Som jeg tidligere har skrevet herinde, så er jeg fuldt ud blevet tilhænger af at man vender om i døren. Redigeret 13. April, 2023 af GBlover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Æ tømrer Skrevet 27. Juni, 2023 Det lyder da mærkeligt… når fruen trods alt mener at det skal koste 1800 for en time. Hun var på min shortliste over kvinder der skal besøges, men det tror jeg ikke mere… Der kan man snakke om dyre lærepenge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg