Hop til indhold

Recommended Posts

https://nympho.dk/n11607/3808/hello-gentleman-i-am-agatha-i-am-in-your-nice-city-to-make-all-your-hottest-fantasies-come-true/

jeg besøgte hende i går. Først opholder hun sig på en hotel i indre by helt oppe i 8 etage og tror på mig

det er ikke så sjovt går hele oppe på 8 etage når gæster får ikke lov til benytte elevatoren! Tilbage til til pigen, billederne passer dog måske er de taget et par år før. Jeg havde aftalt på

forhånd halv time med hendes standard services dog hun overholdte ikke blandet med ordenligt kys og kram.  Hun var næsten ligeglad med mit tilstedeværende og

hun hele tiden kiggede på sit mobil. Hendes engelske var meget dårligt og vi næsten ikke kunne kommunikere.

Der er nul chance for genvisit fra min side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Where2 skrev, for 2 minutter siden:

dog hun overholdte ikke blandet med ordenligt kys og kram

Tak for din anmeldelse, da jeg også havde kig på hende. Vil du forklare, hvad du mener med det her? Betyder det, at du ikke fik kys og kram, eller var det bare dårlige kys? Var der også andre ting i hendes standardpakke, som du ikke fik (men som du bad om)?

Annoncen siger standard indeholder: " Sex in different positions, Kisses, Bj without, Oral on me, 69, licking balls, shower together "

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er korrekt. Hun ville slet ikke krammes og kyses og oven i det "shower togther " var også udelukket.  Hendes engelsk var næsten ikke til forestå.

For øvrigt hun var russisk talende og ikke polakker!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun sige, hold dig til den rigtige Aghata Rivera der får du alt hvad hjertet kan begære top top gfe nej i virkeligheden over gfe ingen forpligtelser men alt hvad du kan håbe på hos en kæreste!!!! Undskyld afsporingen, men når der nu er navne fald så...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...