Hop til indhold

Anna fra Amager

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg har besøgt hende. 
Pæn ung slank kvinde. Det er i grunden den eneste for mig gode ved det besøg. Nej jeg skrev ikke anmeldelse - ville ikke være for snæversynet.

For mig var det en dårlig oplevelse. 
Hun var / er ikke god til engelsk, det var den første barriere. 
Lækker ungpige krop ingen tvivl om det - blød og glat. Desværre var hun da jeg besøgte hende ikke den der tog teten - jo mig der har bestilt en service .

Indrømmet - jeg er ikke den “tyr” jeg har været hvor det hele strittede bare jeg så et par gennemsigtige trusser og nogle lækre bryster. Jeg skal varmes op. Jeg er hellere ikke den “stud” som efter 2-3 min bare hopper på og kører derud af i den tid der er betalt for. 
Jeg endte med at spille mig selv af mens hun nussede mig her og der. Stod på gaden lige over en halv time senere - havde betalt for 1 time. 

Det er vigtigt at pointerer at en ung fyr med massere af power sikkert ville synes hun er lækker og skøn at vride rundt på madrassen. 
Det er lige så vigtigt at jeg håber denne Anna også er hende jeg besøgte - der er vist ind i mellem en veninde der ligner meget - og man kan booke begge i en duo. 
Men jeg er ret sikker da hendes billeder ikke har ændret sig.

For mig er det ikke et sted jeg kommer igen. Jeg er mere til B2B og meget mere kæleri og gensidig berøring.

// Amar Lover (håber det er brugbart)

Skrevet
  • Author
Amar Lover skrev, for 14 timer siden:

Nej jeg skrev ikke anmeldelse - ville ikke være for snæversynet.

Alle anmeldelser er subjektive og set med "anmelders øjne". Din beskrivelse ovenfor er meget klar og lige hvad jeg har brug for - så hold dig ikke tilbage en anden gang. Tak for at dele din oplevelse :)

Skrevet

@amar lover

Hun er anmeldt før af bl.a. mig.

Hendes manglende service har intet med dig at gøre. Hun kan tydeligvis ikke lide sit job

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.